Comunicat de presa

Lansat in 2011, ca sortimentul perfect de bere pentru vara, Bergenbier Fresh Lemon propune pentru anul acesta o noua reteta, cu doar 1,9% alcool, o combinatie surprinzator de racoritoare intre bere de calitate si suc natural de lamaie. Noul Bergenbier Fresh Lemon are un nou ambalaj, noua forma a sticlei si o noua reteta, completand astfel portofoliul de inovatii al companiei Bergenbier S.A.

Orice ocazie de relaxare si distractie este mai mult decat binevenita, fie ca este vorba de un weekend la mare, o seara la terasa sau o simpla intalnire cu prietenii. Orice pauza merita traita din plin, iar uneori o bere simpla e prea mult, iar un suc nu este suficient de relaxant.

Bergenbier Fresh Lemon este amestecul perfect intre bere si suc de lamaie. Cu un continut scazut de alcool, doar 1,9%, Bergenbier Fresh Lemon are un gust placut, racoritor, un pic amarui de la hamei, un pic acrisor de la lamai, arome ce se completeaza reciproc la perfectiune.

Noul produs lansat de Bergenbier SA este disponibil la raft, in varianta sticla returnabila de 0.5 l si doza de aluminiu la 0.5 l.

Campania TV care va anunta lansarea lui Bergenbier Fresh Lemon a inceput in primul weekend de iulie. Mai mult de atat, in lunile iulie si august, atat in Bucuresti cat si pe litoral, zeci de panouri stradale precum si 19 autobuze si microbuze de pe rutele Constanta-Mamaia si Mangalia-Olimp vor face cunoscut noul Bergenbier Fresh Lemon. Pentru a fi mai prietenos pentru consumatorii nostri tineri, Bergenbier Fresh Lemon va fi foarte activ in online, beneficiind de aplicatii interactive in Social Media. 200.000 de persoane din toata tara vor testa noul produs ce le va fi oferit de promoterii Bergenbier fie pe litoral, la strand sau piscina, fie in magazinele mari din majoritatea oraselor.

Un party fara Fresh Lemon e ca vara fara mare! Bergenbier. Prietenii stiu de ce.

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: