Setari Cookie-uri

Cocor externalizeaza managementul spa-ului din Neptun catre EDEN SPA

Cocor Spa, cel mai mare spa din Romania, anunta incheierea unui contract de management cu EDEN SPA

Infiintat in 2005 ca primul centru spa de zi din Bucuresti, Eden Spa a evoluat continuu atat prin dezvoltarea serviciilor la nivel calitativ, prin introducerea de concepte noi pe piata romaneasca cat si prin dezvoltarea de centre proprii in Bucuresti si in tara.

In prezent, Eden Spa numara 3 locatii operationale (Eden Spa Primaverii Bucuresti, Eden Spa Continental Bucuresti, Eden Spa Continental Forum Sibiu) si alte 2 in faza de constructie, in Sighisoara si Timisoara. De asemenea, pe parcursul celor 7 ani de activitate, Eden Spa a dezvoltat si operat cu succes centrul spa din cadrul Hilton Sibiu precum si Orhideea Health&Spa din capitala. Brandul romanesc ofera de asemenea si traininguri de personal si eticheta spa.

Succesul Eden Spa in operarea altor spa-uri s-a datorat in primul rand intelegerii nevoilor consumatorilor si raportarea in permanenta la piata romaneasca, pastrand in acelasi timp standardul european al serviciilor si protocoalelor spa, precum si personalul scolit in strainatate sau la standarde occidentale. Formula de operare agreata de reprezentantii Eden Spa pentru dezvoltarea de noi centre presupune ca investitia apartine hotelului, iar managementul, know how-ul si implementarea sunt realizate de Eden Spa.

Citește și:

COCOR SPA este situat in statiunea Neptun-Olimp in cadrul hotelului cu acelasi nume si se intinde pe o suprafata de 3.000 mp, fiind lansat in 2009, cu o investitie initiala de aproximativ 6 milioane Euro. Centrul pune la dispozitia clientilor un meniu complet de servicii spa, tratamente traditionale, masaje, hidrocolonoterapie, terapii faciale, exfolieri si impachetari, toate fiind realizate in cele 25 de cabinete distribuite pe 3 etaje.

Targetul spa-ului este format din persoane cu varste intre 25 si 60 de ani, studii superioare, venituri medii si peste medii in cautare de servicii de sanatate, wellness si relaxare. Principala categorie de consumatori sunt cei interesati de servicii de recuperare medicala, preventie sau ameliorarea diferitelor afectiuni. Spa-ul se adreseaza atat clientilor interesati de servicii complexe de detoxifiere, anti-aging, slabire, cat si persoanelor care au nevoie de relaxare profunda.

Citește și:

Vizionare placuta


Kudika
8 Aprilie 2013
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.