comunicat de presa

Fideli marcilor care au reusit sa le castige increderea, romanii au ales inca o data Cris-Tim, care astfel devine brandul cu cea mai buna reputatie in cadrul categoriei pe care o reprezinta.

Obiectivul studiului Trusted Brand, ajuns in acest an la a treisprezecea editie in Europa si a opta editie in Romania, este identificarea si premierea marcilor care au reusit sa castige increderea europenilor.

“Statisticile prezinta Cris-Tim ca pe cel mai puternic, cel mai cunoscut si cel mai vandut brand de mezeluri de Romania. Recunoasterea sa, in cadrul acestui studiu, si drept cel mai de incredere brand de produse de carne, pentru al cincilea an la rand, ne bucura si ne confirma ca eforturile pe care le facem in numele calitatii, nu raman neobservate.

Le multumim clientilor nostri fideli si ne straduim sa ne mentinem pozitia de lider investind constant in tehnologie si inovatie”, a declarat Radu Timis, Presedinte Grup Cris-Tim.

Dupa ce, inca din 2010, studiul a consemnat intrarea in forta a brandurilor romanesti, 2013 aduce confirmarea faptului ca increderea romanilor in marcile autohtone creste constant.

Este important de punctat ca participantii la studiu nu au primit variante de raspuns, ci au fost rugati sa nominalizeze ei insisi marcile in care au incredere si sa le evalueze apoi in functie de "Calitate", "Valoare excelenta", "Imagine puternica", "Intelegerea nevoilor clientilor" si „Responsabilitate sociala”. Cu atat mai mult performanta Cris-Tim de a-si pastra timp de 5 ani la rand titlul de Trusted Brand in cadrul categoriei pe care o reprezinta, denota decizia emotionala a consumatorilor si experienta personala a cumparatorilor cu produsul.

Pentru 2013 grupul de firme Cris-Tim estimeaza o cifra de afaceri de 72 milioane de euro, inregistrand o crestere de 12.5 % fata de anul anterior (64 milioane de Euro) ca urmare a eficientizarii proceselor interne si cresterii vanzarilor.

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: