comunicat de presa
Exista o Romanie a traditiilor curate de care suntem mandri. Si exista oameni care sustin acea Romanie si lupta ca acele traditii autentice sa nu se piarda si sa ramana proaspete. In fiecare roman exista acest sentiment, pe toti ne uneste dorinta de a fi mandri de ceea ce suntem. In decembrie, la 95 de ani de la Marea Unire, hai sa aratam ca exista ceva, exista un semn ca ceva ne uneste. Hai sa purtam tricolorul la mana, sa aratam ca suntem multi cei care credem ca avem cu ce sa ne mandrim! –acesta este mesajul campaniei DERO, „Bratara ne uneste”.
„Sa purtam in luna decembrie bratara tricolora care ne uneste! Sa fim mandri ca suntem romani, sa fim mandri de valorile si traditiile romanesti! Sa sustinem impreuna comunitatile de mestesugari, aceia care spun povestea Romaniei autentice. DERO, un brand romanesc cu peste 40 ani de existenta, ureaza tuturor romanilor „La multi ani cu prospetime, Romania!”, a declarat Iulia Floricica, Senior Brand Building Manager Laundry, Unilever South Central Europe.
Sa fim mandri ca suntem romani, sa fim mandri de valorile si traditiile autentice romanesti!
Mai multe informatii despre campania “Bratara ne uneste” puteti gasi pe pagina de facebook DERO si pe canalul YouTube al aceluiasi brand.
Spune-ti parerea!