comunicat de presa
In Romania, cele doua sortimente lansate sub marca Carte Noire sunt: Cafe Long Delicat si Carte Noire Cafe Long Intense. Acestea sunt disponibile sub forma de T-discuri pentru aparatul TASSIMO. “Dedicata celor care apreciaza o cafea premium, Carte Noire completeaza in acest moment portofoliul de bauturi oferite de TASSIMO, aparatul inteligent de cafea. Speram ca, astfel, TASSIMO vine cu o propunere mai atractiva pentru consumatorii de cafea din Romania” a declarat Theodor Filos, Brand Manager TASSIMO in cadrul Mondelez Romania.
TASSIMO, aparatul inteligent de cafea, ce ofera o experienta unica fiecarui consumator, se diferentiaza prin tehnologia INTELLIBREW cu care este dotat. Datorita tehnologiei inovatoare de citire a codurilor de bare inscrise pe capacul fiecarui T DISC de cafea, ceai sau ciocolata calda vom obtine de fiecare data o bautura perfect preparata, consumatorul nefiind nevoit sa calculeze cantitatea de apa, de cafea, timpul sau temperatura de preparare pentru fiecare bautura.
Despre Mondelez International
Mondelez International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) este o adevarata forta globala in industria snack-urilor, cu un venit de $35 miliarde . Creand momente delicioase de bucurie in 165 de tari, Mondelez International este lider mondial in categoriile de: ciocolata, biscuiti, guma, bomboane, cafea si bauturi, cu marci de miliarde de dolari, cum ar fi ciocolata Cadbury, Cadbury Dairy Milk si Milka, cafeaua Jacobs, biscuitii LU, Nabisco si OREO, bauturile Tang si guma Trident. Mondelez International este membru al Standard and Poor’s 500, NASDAQ 100 si Dow Jones Sustainability Index. Vizitati www.mondelezinternational.com si www.facebook.com/mondelezinternational.
Marcile din portofoliul companiei Mondelez International comercializate in Romania sunt: Jacobs, Nova Brazilia, Milka, Poiana, Africana, LU Pepito, LU Pim`s, Barni, OREO , Tuc, Belvita, TASSIMO.
Spune-ti parerea!