comunicat de presa:
Incepand de pe 3 septembrie 2014 Selgros Cash&Carry Romania relanseaza magazinele din Baneasa si Berceni cu un nou concept. Investitia totala de 6 mil. EUR a presupus trecerea de la modelul de culoare paralele, la modelul de „mini-piete” in interiorul magazinului, transformarea functionala a zonelor principale, imbunatatirea sortimentatie si un nou design atragator. Conceptul, dezvoltat ca proiect pilot la Iasi in 2013, urmareste sa imbunatateasca experienta de cumparaturi a clientilor nostri si sa adapteze magazinele Selgros la schimbarile din piata si la nevoile clientilor.
Noul concept ofera o structura mai prietenoasa si o expunere mai accesibila a produselor. Spatiile sunt mai generoase, iar traseele mai intuitive, imbunatatind astfel orientarea in magazin. Remodelarea functionala si de design pune accent pe produsele fresh si ultra-fresh. Centrul magazinului gazduieste raioanele de peste (viu, proaspat si afumat), carne, lactate, fructe si legume, intr-un spatiu mai generos. Noile „piete” de peste si fructe si legume beneficiaza acum de suprafete mai mari, cu 40% si respectiv 25%, fata de varianta precedenta de structurare.
Cele doua unitati integreaza si o zona noua, dedicata delicateselor si vinurilor selectate. La iesirea din magazin, clientii vor regasi un restaurant de tip fast food, operat acum in regim propriu, cu o oferta extinsa de produse din rotiseria proprie, sandvisuri si salate.
Remodelarea celor doua unitati Selgros a fost finalizata intr-o perioada de 4 luni, ambele magazine avand program normal de functionare pentru clienti pe durata lucrarilor. Conceptul va fi preluat si implementat si in alte magazine Selgros din tara, intr-un ritm care va fi comunicat ulterior.
Spune-ti parerea!