comunicat de presa:
Aseara, MOOZA Pop Up Store s-a redeschis cu cel de-al treilea brand castigator al proiectului, Bon Bijou. Evenimentul de deschidere a vorbit despre puterea pe care accesoriile potrivite o confera oricarei femei, avandu-i drept invitati speciali pe Carmen Negoita, Laura Belecciu, Bogdan Vladau si Vali Barbulescu.
La petrecerea de inaugurare a celui de-al treilea MOOZA Pop Up Store, invitatii au putut admira cea mai noua colectie Bon Bijou, descoperind promisiunea brandului de bijuterii catre femeile moderne: „Piesele Bon Bijou sunt versatile si promit sa faca orice femeie sa se simta puternica, indiferent de outfitul pe care l-a ales, fie el casual sau glamorous. Femeia Bon Bijou are incredere in ea, nu are prejudecati, este creativa si mereu deschisa la nou. Stie ca ea isi poarta bijuteriile si ca nu bijuteriile o poarta pe ea,” a declarat Raluca Leafu, creatoarea brandului Bon Bijou. Raluca Leafu si Hanny Bratu, director de marketing Baneasa Developments, au fost gazdele evenimentului de aseara.
Bijuteriile sunt realizate din aliaje metalice inoxidabile, sunt placate cu aur si nu contin nichel. Initiat in prima parte a acestui an de catre Baneasa Shopping City, MOOZA Pop Up Store este un proiect unic in Romania, care isi propune sa ofere o prima experienta comerciala antreprenorilor aflati la inceput de drum.
In acest moment, competitia MOOZA Pop Up Store este la cea de-a doua editie si va oferi unui brand din domeniile creative propriul magazin in mall, in anul 2015. In provocarea lansata pe 17 octombrie s-au inscris 19 antreprenori, care pot fi votati pe platforma www.moozapopupstore.ro pana pe 15 ianuarie 2015. Brandul care va strange cel mai mare numar de voturi va fi desemnat castigator anul viitor.
Mai multe detalii despre a doua editie MOOZA Pop Up Store sunt disponibile pe www.moozapopupstore.ro.
Spune-ti parerea!