comunicat de presa:
Experienta perfecta a cafelei la OMV
“Confortul si starea de bine sunt esentiale cand vorbim despre asteptarile soferilor. De aceea, dezvoltam permanent gama de produse, pentru a ne asigura ca le putem oferi clientilor nostri doar servicii de top si o experienta desavarsita,” a declarat Dl. Klaus Jürgen Schneider, OMV Senior Vice President Retail.
“Clientul modern consumator de cafea este pretentios, cu un simt dezvoltat in ceea ce priveste aprecierea calitatii cafelei, dar si a ambientului ce trebuie sa o completeze. O ceasca buna de cafea este simbolul unui moment de bucurie zilnica. De aceea, la OMV acordam o importanta aparte acestor clipe speciale de-a lungul zilei. In fiecare zi servim aproximativ 1,3 milioane de clienti in cele aproximativ 1.400 de statii OMV din noua tari. 30 de milioane de cafele sunt consumate in fiecare an. Am investit ani intregi in desavarsirea universului cafelei VIVA pentru a le oferi intotdeauna clientilor nostri cea mai buna cafea si atmosfera ideala pentru o experienta memorabila,” explica Klaus Jürgen Schneider.
Noua cafea VIVA este disponibila de acum, in exclusivitate, in toate statiile OMV. Specialitati variate si delicioase de cafea sunt pregatite pe loc, cu mare atentie, de catre echipa VIVA: espresso, cappuccino, latte macchiato si multe altele. Desigur, toate deliciile VIVA pot fi luate si la pachet pentru o calatorie excelenta.
“Expertii nostri in cafeaua VIVA inteleg importanta utilizarii corecte a setarilor aparatelor de cafea, temperaturile corecte, cat si precizia necesara in crearea spumei de lapte perfecte. Toti angajatii din echipa VIVA beneficiaza de traininguri la nivel avansat, asfel incat sa asigure o servire impecabila a specialitatilor din cafea, in fiecare zi. In acest fel, putem garanta ca experienta noii cafele VIVA ii va incanta pe clientii nostri – este pur si simplu experienta optima a cafelei,” puncteaza Dna. Madalina Ene – Gastro Manager in Romania. Un nou stil de comunicare si o noua promovare
Introducerea noii cafele VIVA este sustinuta de o campanie de publicitate care prezinta universul cafelei VIVA intr-un nou design, de impact. Focusul este brandul VIVA, prezentat in mod sustinut prin oferta de produse si imagini ale lumii moderne a cafelei. Introducerea noii cafele VIVA reprezinta un pas definitoriu in dezvoltarea continua a rolului de lider in calitate al OMV pe piata de carburanti si raspunde preferintelor consumatorilor entuziasti de cafea, cu gusturi rafinate, care ne viziteaza cu drag zilnic pentru a savura o cafea.
Spune-ti parerea!