Comunicat de presa
Weekend-ul acesta, Bergenbier duce experienta prieteniei la un nou nivel. In Piata Constitutiei, pe 4 si 5 iulie, toti prietenii sunt asteptati sa traiasca experienta muzicala adevarata la cea de-a treia editie Zilele Prieteniei Bergenbier.
In sezonul festivalurilor si al concertelor, Bergenbier pregateste publicului o experienta inovatoare, celebrand prietenia prin muzica live, dar si printr-o serie de activari digitale menite sa imbogateasca experienta Zilelor Prieteniei.
Bucurestiul este cel care deschide turneul Zilele Prieteniei Bergenbier 2015, urmat de Iasi, Cluj-Napoca, Brasov, Craiova si Constanta. Pe 4 iulie, in Piata Constitutiei, pe scena Zilelor Prieteniei Bergenbier vor urca cei de la Vita de Vie, Suie Paparude, C.T.C., E.M.I.L., Arashai si Space Needle, iar pe 5 iulie, Zdob si Zdub, R.O.A., COMA, ZOB, Basska si The Kryptonite Sparks vor fi cei care vor asigura show-ul. Gazda evenimentelor va fi, ca in fiecare an, Bogdan Serban, DJ Radio Tananana.
"Zilele Prieteniei sunt o serie de evenimente déjà consacrate pentru consumatorii de Bergenbier, ajungand in acest an la a treia editie. Anul acesta, dorim sa aducem publicul mai aproape de artisti printr-o serie de experiente interactive si inovatoare. Tot ce se intampla la concert si mai ales aplicatia mobila Bergenbier transforma participarea intr-o experienta remarcabila, oferind un motiv de nerefuzat pentru a-ti trai prietenia." Victor Stroe - Strategy & Planning Director, Leo Burnett Group
Pentru ca experienta sa fie completa, aplicatia Bergenbier 4friends devine prietenul digital al participantilor, oferindu-le cea mai buna interactiune cu trupele de pe scena. Prin aplicatie transformam telefonul intr-una din cele mai tari experiente la concert, utilizatorii interactioneaza cu ecranele din Piata Constitutiei, trimit fotografii sau mesaje, voteaza piesa pe care doresc sa o asculte la bis si fac selfie-uri cu vedetele concertului. Aplicatia este disponibila atat pe iOS, cat si pe Android.
"Editia 2015 a Zilelor Prieteniei Bergenbier vine cu suficiente argumente sa convinga publicul ca vara aceasta va trai cea mai tare experienta. Am impletit muzica buna cu tehnologia pentru a crea un eveniment unic la care ii asteptam pe toti prietenii Bergenbier." Valentin Stoenescu - Senior Brand Manager, Bergenbier SA
Componenta de PR a campaniei de comunicare a fost gestionata, ca si in cazul editiilor precedente ale Zilelor Prieteniei Bergenbier, de 2ActivePR.
Fidel mentalitatii potrivit careia intinzandu-te dupa stele nu vei atinge intotdeauna una, dar nici nu te vei intoarce cu un pumn plin de noroi, Leo Burnett Group este intr-o permanenta cautare a excelentei. Integrand competentele de advertising ale Leo Burnett cu cele de digital ale iLeo si cele de shopper marketing ale Arc, Leo Burnett Group vine cu o abordare cu adevarat integrata si propune un model de business proaspat, solutii concrete si nu doar o valorificare a competentelor agentiei.
Spune-ti parerea!