comunicat de presa
Intr-o initiativa fara precedent in Romania, Pepsi, unul din cele mai cool branduri de bauturi racoritoare, a invitat romanii in strada pe parcursul verii pentru a descoperi gustul de cola preferat. Sub sloganul „Accepta Marea Provocare Pepsiˮ, cea mai mare campanie de activare a brandului de pana acum a reunit 100.885 de participanti, din care 61,9%* au ales, pe nevazute, gustul Pepsi.
In cadrul campaniei, Pepsi a desfasurat 270 de activari in perioada iunie - august 2015, in marile orase din Romania (Bucuresti, Cluj, Iasi, Brasov, Constanta, Timisoara, Pitesti, Sibiu, Alba-Iulia), in statiunile de vacanta de la mare, dar si la cele mai importante festivaluri de film si muzica din tara: Electric Castle si Transilvania International Film Festival, Jazz in the Park (Cluj), Summer Well (Bucuresti), Bucharest International Air Show (Bucuresti), SunWaves (Mamaia) si Liberty Parade (plaja Venus, Constanta).
Rezultatele campaniei sunt comunicate si in cel mai nou spot TV Pepsi, difuzat pe principalele statii TV si online.
Activarile desfasurate sub umbrela „Accepta Marea Provocare Pepsiˮ fac parte din campania globala Pepsi Challenge, lansata in Romania la inceputul lunii aprilie 2015. Pe parcursul a trei luni, in cadrul acestei miscari globale ambitioase, fanii Pepsi au fost provocati sa experimenteze viata intr-un mod diferit participand la o serie de provocari saptamanale si lunare comunicate pe site-ul www.acceptaprovocarea.ro.
*calcul bazat pe inscrierile preferintelor participantilor peste 18 ani in numar de 100.885, cu privire la bauturile de tip cola degustate, prin completarea formularului electronic in cadrul aplicatiei „Marea provocare Pepsiˮ pusa la dispozitia participantilor la standurile de desfasurare a campaniei „Marea Provocare Pepsi” in perioada 5 iunie – 25 august 2015.
Spune-ti parerea!