comunicat de presa
Compania Panovia a finalizat cu succes procesul de rebranding al produselor congelate Ema, care, incepand cu finalul lunii septembrie, se vor regasi sub brandul Morarita. Producatorul roman de patiserie congelata a decis sa-si reorganizeze portofoliul pentru a se axa pe cresterea notorietatii marcii sale de baza, Morarita.
Strudelele si minipateurile Ema se adauga produselor deja existente in brandul Morarita- aluat foietaj, foi de placinta, saleuri, creandu-se astfel o gama completa cu 12 produse. Noile produse au o reteta de umplutura imbunatatita, un nou decor și o glazurare ce confera produsului un aspect mai apetisant dupa coacere. De asemenea, produsul este mai stabil si se dezvolta uniform la coacere. Pentru a pastra elemente din vechiul ambalaj, noile produse Morarița vor avea atasate logo-ul Ema printr-o banderola aplicata pentru o perioada de 2 luni de la lansarea produselor.
Panovia este un producator roman care a contribuit la formarea pietei de patiserie congelata locala, investitiile realizate in cei 10 ani de activitate reflectandu-se intr-o crestere constanta a cifrei de afaceri. Astfel, in 2014, aceasta a fost de peste 4,7 milioane de euro, in crestere cu 40% fata de anul 2013, iar pentru anul 2015, compania estimeaza o marire cu 15% .
Portofoliul de produse Panovia este grupat in functie de segmentul de piata si de distribuitori. Astfel, pentru retail, compania produce: aluat foietaj, foi de placinta, saleuri, strudel si minipateuri - marca Morarita. Pentru HORECA, compania ofera: patiserie si viennoiserie.
Spune-ti parerea!