comunicat de presa
Avand in vedere gradul ridicat de satisfactie al celor care au ales deja produsele si serviciile Groupama Asigurari – materializat in rezultatele foarte bune ale indicatorului Ratei nete de recomandare (Net Promoter Score) in 2015, prin campania ”Groupama premiaza prietenia!” clientii actuali sunt motivati sa isi impartaseasca experienta pozitiva si sa recomande produsele si serviciile companiei altor persoane care nu au avut anterior experienta cu Groupama. Pentru a participa, clientii trebuie sa intre pe www.groupama.ro/premiazaprietenia, unde pot genera coduri de recomandare pentru prietenii lor. Acestia pot oferi aceste coduri unice prietenilor lor care nu sunt clienti Groupama, pentru a fi folosite la incheierea politelor participante in campanie, cu un discount de 10%. Clientii noi vor beneficia de reducerea comerciala, iar clientii existenti ale caror coduri de recomandare au fost folosite vor intra in marea extragere pentru un autoturism Dacia Duster sau in extragerile lunare pentru telefone mobile. Pentru a pune intr-un context mai amplu mecanismul campaniei, Groupama Asigurari a dorit sa afle modul in care romanii se raporteaza la prietenie prin efectuarea unui studiu care sa surprinda cele mai folosite expresii, ce rol joaca prietenia in vietile acestora si care sunt cele mai importante calitati pe care un bun prieten ar trebui sa le posede. Astfel, conform studiului, rezulta ca 97% dintre repondenti sustin ca spun mai des ”Prietenul la nevoie se cunoaste” decat ”Sa moara si capra vecinului”. Mai mult, studiul a indicat ca:
-
Kudika
Bourjois Healthy Mix - un boost de energie pentru tenul tau!
-
Kudika
INNA se alatura echipei AVON in calitate de ambasador
-
Kudika
EXOMEGA reda zambetul pielii atopice
-
Kudika
SOLE Luxury Boutique aduce pe piata locala produsele pentru...
-
Kudika
AFI Europe inchiriaza 5.200 mp brandului premium Peek&Cloppenburg...
-
Kudika
Copii mici, planuri mari
-
Kudika
Paiete, dantela si texturi pretioase pentru noile piese elegante de...
-
Kudika
Produse profesionale pentru ingrijirea parului Kava Kava
-
Kudika
ParkLake Shopping Center da startul reducerilor de iarna
Studiul a fost realizat la nivel national, pe un esantion de 1.064 respondenti cu varsta de peste 18 ani si cu o pondere de 53% sex feminin/47% sex masculin. Campania ”Groupama premiaza prietenia” se va desfasura in perioada 14 septembrie – 29 februarie 2016. Mai multe detalii despre aceasta se pot gasi pe pagina: https://www.groupama.ro/premiazaprietenia
Spune-ti parerea!