comunicat de presa
In cadrul evaluarii realizate de Superbrands Romania, Gerovital obtine titlul de SUPERBRAND 2015. Cu o traditie de peste 40 de ani, Gerovital este primul produs antiimbatranire din lume, fiind unul dintre cele mai cunoscute branduri romanesti la nivel national si international.
In fiecare an, evaluarea Superbrands este realizata de experti in domeniu pentru recunoasterea brandurilor cu performante exceptionale. Superbrands analizeaza aproximativ 1.500 de branduri, romanesti sau straine, care sunt prezente pe piata din Romania, acoperind peste 50 de domenii de activitate. Superbrands este singurul studiu independent realizat in Romania, care reuneste atat opinia profesionistilor (consiliul Superbrands), dar si a consumatorului final, care valideaza Superbrand-urile Romaniei.
Rezultatul studiului confirma succesul de care se bucura brandul Gerovital atat in Romania, cat si in cele peste 30 de piete internationale catre care sunt operate exporturi. Gerovital a incheiat anul 2015 avand cota valorica de piata pe segmentul de face care de 24,6 %, conform raportului Nielsen din perioada ianuarie – decembrie a anului precedent. De asemenea, Gerovital detine o cota de piata in valoare de 31,2% din punct de vedere valoric pe categoria de produse pentru tratamentul cosmetic al firului de par.
Pentru mai multe detalii despre noutatile pregatite de Farmec, accesati pagina de Facebook Farmec si site-ul www.farmec.ro.
Spune-ti parerea!