comunicat de presa
Lansarea acesteia coincide, in semn de omagiu, cu deschiderea expozitiei Fashion Forward - 300 years of Fashion de la Musee des Arts Decoratifs. Intreaga colectie reflecta ideea de eleganta picturala si rafinament.
Echipa de design de la H&M a studiat in amanunt arhivele de moda ale muzeului pentru a selectiona piesele vestimentare reprezentative ale ultimelor trei secole de haute couture. Astfel a rezultat o colectie contemporana si totodata artistica, plina de expresivitate, avangardista, responsabila fata de mediu si cu adevarat unica. Aceasta va fi disponibila din data de 7 aprilie in aproximativ 180 de magazine din intreaga lume, precum si online.
„Colectia bogat ornamentata si realizata din materiale inovatoare mai sustenabile reprezinta o suprapunere de aluzii, forme si texturi, completate de accesorii decorative si bijuterii de inspiratie deco”, a declarat Ann-Sofie Johansson, Consultant de creatie la H&M.
„Una dintre piesele mele preferate ale colectiei este rochia mini asimetrica, inspirata de o pictura a lui Gustave Moreau. Imi place ideea de armonizare a materialelor responsabile fata de mediu cu picturile vechi. Este minunat sa ai o vestimentatie mai sustenabila si, totodata, potrivita pentru covorul rosu”, a afirmat Julia Restoin Roitfeld, imaginea acestei campanii.
Printre materialele utilizate regasim matasea ecologica, canepa, amestecurile de in reciclat si Tencel®, dar si unele inovatoare precum margele si strasuri din sticla reciclata si Denimite – un material confectionat din denim uzat reciclat, utilizat de H&M in premiera in lumea modei.
Ca o noutate, colectia Conscious Exclusive pentru acest sezon include trei rochii de mireasa – un spectacol de eleganta concretizat in linii drapate feerice, pentru mireasa care doreste sa fie deopotriva frumos imbracata si responsabila fata de mediu.
H&M va fi sponsorul exclusiv al viitoarei expozitii Fashion Forward - 300 years of Fashion de la Muse e des Arts De coratifs, al carei curator este Pamela Golbin.
Spune-ti parerea!