comunicat de presa
„Spre deosebire de alte editii ale jocului, Monopoly Empire le permite jucatorilor sa interactioneze cu branduri pe care ei le indragesc si ale caror produse le folosesc in viata de zi cu zi. De asemenea, jocul contine elemente esentiale in viata oricarui boss care stie sa faca business, precum panourile publicitare sau cartonasele care le permit sa preia marcile competitorilor in prorpia administratie. Astfel, ei au puterea de a actiona exact asa cum o fac unii dintre cei mai mari oameni de business in realitate,” a declarat Larisa Popescu, brand manager Hasbro. Conceptul noului Monopoly Empire 2016 este familiar pasionatilor de Monopoly, aceasta fiind cea de a treia editie dedicata brandurilor pe care producatorul de jocuri si jucarii Hasbro o lanseaza in ultimii trei ani.
Despre Monopoly Monopoly este cel mai indragit joc de tranzactii imobiliare din lume. Lansat pe data de 19 martie 1935, jocul a devenit unul dintre cele mai populare jocuri de societate la nivel mondial pana in ziua de astazi. In prezent, Monopoly este tradus in 47 de limbi si se comercializeaza in 144 de tari. De-a lungul timpului, Hasbro a lansat peste 300 de editii speciale Monopoly, fiecare dintre acestea avand o tematica diferita.
Spune-ti parerea!