comunicat de presa

Fashion Days, destinatia numarul 1 de fashion online, lanseaza pe 15 septembrie campania „Reinventeaza-te in fiecare zi”, ce anunta colectiile sezonului Toamna – Iarna 2016. Conceptul creativ, dezvoltat impreuna cu Graffiti BBDO, are la baza inspiratia si schimbarea, doi piloni definitorii pentru brandul Fashion Days, si incurajeaza clientii sa se reinventeze in fiecare zi, prin noi stiluri. Campania de promovare a noilor colectii pentru sezonul Toamna – Iarna 2016 se adreseaza tuturor categoriilor de clienti Fashion Days (femei, barbati, copii) si se contureaza in jurul a 10 personaje principale - Artista, Vedeta, Ispita, Exploratorii, Printesa, Cea mai buna prietena, Campioana, Rebela, Inspiratia si Regina Noptii. Astfel, echipa de specialisti Fashion Days ofera, prin campania de comunicare, inspiratie pentru un look in tendinte, unor diferite tipuri de personalitati. De asemenea, Fashion Days incurajeaza clientii sa experimenteze o gama larga de branduri noi din portofoliu, precum Marella, Max&Co, Sportmax Code, IKKS, Trussardi, Zee Lane Collection etc. Acestea completeaza serviciile accesibile si flexibile oferite de companie: retur gratuit, livrare rapida si gratuita (pentru comenzi care depasesc 399 lei), precum si servicii de suport gratuite si extrem de prompte.

„Campania a fost dezvoltata cu gandul la nevoile si caracterul complex al clientilor nostri in 2016. Totodata, ea vorbeste despre echilibru, dar si despre ascensiune si dezvoltare. Clientii nostri sunt definiti de dorinta de a evolua si de a experimenta, sunt persoane curajoase, carora nu le este teama de schimbare. Si ce mod mai bun si mai simplu de a te reinventa in fiecare zi decat prin schimbarea stilului vestimentar? Noua campanie, una dintre cele mai complexe de pana acum, vine in completarea campaniei Time to Change lansate la inceputul anului, pe baza careia continuam sa construim strategia de comunicare online si offline. Fashion Days inseamna schimbare, idei creative, inseamna curaj, dar inseamna si cea mai mare selectie de produse si branduri, cu ajutorul carora fiecare client poate fi oricine vrea sa fie, in fiecare zi”, spune Andrei Chirila, Chief Marketing Officer Fashion Days. „In 2016, rolul femeii in societate nu mai este unul predefinit, ci cel pe care si-l alege ea. Altfel zis, esti cine vrei tu sa fii. Poate ca ieri ai fost o printesa sau o atleta sau o ispita, iar astazi esti o calatoare, o zana sau o vedeta. Femeile se definesc singure in fiecare zi, iar Fashion Days le pune la dispozitie outfiturile necesare pentru a fi cine vor ele. Pentru ca desi nu hainele il fac pe om, ele sunt totusi una dintre cele mai simple modalitati pe care le avem la dispozitie pentru a ne defini personalitatea. Prin campania <<Reinventeaza-te in fiecare zi>>, am incercat sa ilustram atat flexibilitatea si multitudinea de fatete ale femeilor moderne, cat si faptul ca Fashion Days dispune de o gama atat de larga si variata de produse, incat, oricum ai alege sa te definesti astazi, vei gasi imbracamintea potrivita”, spune Titus Dumitrescu, director de creatie Graffiti BBDO.

Campania de lansare a colectiei Toamna – Iarna 2016 este comunicata prin intermediul principalelor statii TV, online, panouri stradale, cinema, in cele mai mari orase ale tarii si activari in social media. Spotul TV, care urmareste indeaproape conceptul „Reinventeaza-te in fiecare zi” si pune accentul pe caracteristicile personajelor centrale, a fost filmat de Barna Nemethi, cunoscut regizor, scenarist si fotograf.

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: