Setari Cookie-uri

Sansa la viata, Sansa la noi amintiri

Campania Тansa la viata, Sansa la noi amintiri", conceputa si implementata de compania Procter &Gamble, a fost premiata la editia din 2009 a Galei Oameni pentru Oameni, la categoria Гel mai bun program de cause related marketing/cause promotion marketing". Premiul vine sa confirme increderea companiei Procter&Gamble in misiunea sociala activa a acestei campanii menite sa readuca sansa de a trai in sufletele unor copii care altfel nu ar mai fi ajuns sa adune o viata de amintiri.

Campania „Sansa la viata, Sansa la noi amintiri", conceputa si implementata de compania Procter &Gamble, a fost premiata la editia din 2009 a Galei Oameni pentru Oameni, la categoria „Cel mai bun program de cause related marketing/cause promotion marketing". Premiul vine sa confirme increderea companiei Procter&Gamble in misiunea sociala activa a acestei campanii menite sa readuca sansa de a trai in sufletele unor copii care altfel nu ar mai fi ajuns sa adune o viata de amintiri.

Premiul obtinut de campania „Sansa la viata, Sansa la noi amintiri" la cea de-a 6-a editie a Galei Oameni pentru Oameni, eveniment de prestigiu menit sa identifice cele mai bune idei si initiative de implicare sociala, dar si abordarile etice si transparente, a fost inmanat Oliviei Ciubotariu - External Relation Manager, Procter&Gamble Balkans, de catre initiatorul SMURD, Raed Arafat, actual sub-secretar de stat in Ministerul Sanatatii.
Juriul acestei editii a inclus personalitati publice de marca, precum: Dana Deac, Director TVR 1, Andreea Rosca, Director Divizia Publicatii de Business ale Realitatea-Catavencu, Mihaela Geoana, Presedinte Fundatia Renasterea, Cristiana Copos, Director General Ana Co, Cosmina Frincu, CSR & Sponsorship Manager BRD Groupe Société Generale, Adela Popescu, Communication and PR Manager Ringier, Elena Serban, Director executiv Fundatia Vodafone Romania, Camelia Sucu, Presedinte Class Living, Roxana Vitan, Romanian-American Enterprise Fund, Peter Barta, Director executiv Fundatia Post Privatizare, Dorel Sandor, Director Centrul de Analize Comparative Bucuresti.

Derulata in perioada 1 iulie-30 septembrie 2008, campania „Sansa la viata, Sansa la noi amintiri" a avut drept scop cresterea numarului de copii operati, prin depistarea precoce a malformatiilor cardiace congenitale si prin efectuarea interventiilor la momentul optim. Acest lucru s-a realizat printr-o campanie de informare a parintilor, a medicilor de familie si a specialistilor, precum si prin dotarea unei a doua sali de operatii la Targu-Mures. Noul bloc operator de la IBCvT beneficiaza acum de primul ecograf din Romania configurat pe investigatii cardiologice la copii si nou-nascuti.

Rezultatele campaniei sunt incurajatoare: numarul copiilor cu malformatii cardiace operati la Institutul de Boli Cardiovasculare si Transplant din Targu-MuresCampania de informare si-a demonstrat la randul sau eficienta, numarul copiilor cu afectiuni cardiace care s-au prezentat la control medical crescand vizibil. Astfel, fata de perioada anterioara, in timpul campaniei „Sansa la viata” s-a dublat numarul copiilor operati care au fost trimisi la IBCvT de catre medici specialisti. Totodata, s-a dublat numarul copiilor de peste 5 ani, cu afectiuni mai vechi, operati, iar numarul interventiilor chirurgicale efectuate la varsta optima (1-12 luni) a crescut cu 50%.
Citeネ冲e ネ冓:

Vizionare placuta


Kudika
20 Martie 2009
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.