Campania „Sansa la viata, Sansa la noi amintiri", conceputa si implementata de compania Procter &Gamble, a fost premiata la editia din 2009 a Galei Oameni pentru Oameni, la categoria „Cel mai bun program de cause related marketing/cause promotion marketing". Premiul vine sa confirme increderea companiei Procter&Gamble in misiunea sociala activa a acestei campanii menite sa readuca sansa de a trai in sufletele unor copii care altfel nu ar mai fi ajuns sa adune o viata de amintiri.
Din cei 1000 de copii cu malformatii cardiace nascuti anual, 900 necesita operatie pana la implinirea varstei de un an. In Romania, cea mai mare parte a copiilor cu malformatii sunt operati la IBCvT. Lista de asteptare este foarte mare, insa acest precedent incurajator de salvare a vietii unor copii este posibil acum datorita campaniei de informare a parintilor, a medicilor de familie si a specialistilor, precum si prin dotarea unei a doua sali de operatii la Targu-Mures.
„Sansa la viata, Sansa la noi amintiri” a reprezentat o campanie de marketing cu scop umanitar, menita sa creeze solidaritate sociala pentru a ajuta persoanele cu nevoi speciale. Suma donata IBCvT de catre Procter&Gamble s-a constituit dintr-un procent al incasarilor realizate prin vanzarea urmatoarelor marci din portofoliul Procter&Gamble: Ariel, Bonux, Lenor, Pampers, Wash&Go, Head&Shoulders, Gillette si Always. Suma finala donata la incheierea campaniei s-a ridicat la aproximativ 550.000 USD. (IBCvT) a crescut semnificativ, cu 57%, in perioada 1 iulie-15 septembrie 2008, fata de perioada 1 aprilie – 15 iunie 2008.
- Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice.
- Când sufletul spune ‘ajunge’: Semne că e timpul să spui stop și să îți schimbi viața
- 4 Octombrie: Alinierea rară Venus–Nodul Sud. Poarta energetică prin care sufletele își lasă în urmă umbrele și durerea
- Horoscop săptămânal: Top 3 zodii care își pot întâlni sufletul pereche în săptămâna 14–20 iulie