Setari Cookie-uri

Sansa la viata, Sansa la noi amintiri

Campania Тansa la viata, Sansa la noi amintiri", conceputa si implementata de compania Procter &Gamble, a fost premiata la editia din 2009 a Galei Oameni pentru Oameni, la categoria Гel mai bun program de cause related marketing/cause promotion marketing". Premiul vine sa confirme increderea companiei Procter&Gamble in misiunea sociala activa a acestei campanii menite sa readuca sansa de a trai in sufletele unor copii care altfel nu ar mai fi ajuns sa adune o viata de amintiri.

Pentru a veni in continuare in sprijinul parintilor ai caror copii sufera de malformatii cardiace congenitale, Procter&Gamble va pastra activ site-ul de informare www.sansalaviata.ro, unde cei interesati pot afla informatii despre malformatiile cardiace la copii, modalitatile in care acestea pot fi corectate si tipurile de interventii care pot fi efectuate la Institutul de Boli Cardiovasculare si Transplant din Targu-Mures. De asemenea, contul IBCvT va fi disponibil pe acelasi site, pentru eventuale donatii ulterioare din partea celor care doresc sa contribuie la aceasta cauza.

Din cei 1000 de copii cu malformatii cardiace nascuti anual, 900 necesita operatie pana la implinirea varstei de un an. In Romania, cea mai mare parte a copiilor cu malformatii sunt operati la IBCvT. Lista de asteptare este foarte mare, insa acest precedent incurajator de salvare a vietii unor copii este posibil acum datorita campaniei de informare a parintilor, a medicilor de familie si a specialistilor, precum si prin dotarea unei a doua sali de operatii la Targu-Mures.

„Sansa la viata, Sansa la noi amintiri” a reprezentat o campanie de marketing cu scop umanitar, menita sa creeze solidaritate sociala pentru a ajuta persoanele cu nevoi speciale. Suma donata IBCvT de catre Procter&Gamble s-a constituit dintr-un procent al incasarilor realizate prin vanzarea urmatoarelor marci din portofoliul Procter&Gamble: Ariel, Bonux, Lenor, Pampers, Wash&Go, Head&Shoulders, Gillette si Always. Suma finala donata la incheierea campaniei s-a ridicat la aproximativ 550.000 USD. (IBCvT) a crescut semnificativ, cu 57%, in perioada 1 iulie-15 septembrie 2008, fata de perioada 1 aprilie – 15 iunie 2008.



Citeネ冲e ネ冓:

Vizionare placuta


Kudika
20 Martie 2009
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.