Cointreau a anuntat lansarea unei noi campanii – Cointreaupolitan Show, plina de stil si creata special pentru cocktail-ul Cointreaupolitan. Aceasta reprezinta cea mai recenta colaborare dintre Cointreau si ambasadoarea acestui brand, actrita de varietati Dita Von Teese. Campania Cointreaupolitan Show celebreaza cocktail-ul Cointreaupolitan, un amestec subtil de Cointreau cu suc de merisor si o atingere de lamaie. Senzual, stilat si obraznic de feminin, buchetul echilibrat al minunatului Cointreaupolitan si culoarea sa roz distinctiva il face sa devina cocktailul perfect pentru femeile sigure de sine, moderne, care indraznesc sa fie Cointreauversate. Justin Weston, Managing Director Cointreau a declarat: „Dita Von Teese intruchipeaza perfect personalitatea Cointreaupolitan. Cocktail-ul este sexy, dar elegant, jucaus, dar in acelasi timp sofisticat. Este excesiv de modern, dar cu un farmec inconfundabil, care aminteste de epoca de aur a Hollywood-ului. Doar Dita putea ar putea imbraca calitati intr-o modalitate unica si atat de potrivita!”. Dita rezuma totul extrem de bine in doar cateva cuvinte: „That’s the way I love it!!” („Acesta este modul in care imi place!”) Reamintind de un faimos spectacol creat de Dita Von Teese, imaginea centrala a campaniei o arata pe regina burlescului intr-un imens pahar de Cointreaupolitan, in spatele caruia se afla un imens fundal teatral. Imaginea frapanta a fost creata de renumitul fotograf de moda Sølve Sundsbø, lucrarile sale anterioare includ si campanii pentru Yves Saint Laurent, Gucci si Armani. „Cointreau inseamna stil si farmec” a afirmat Justin Weston, asadar, ca si Dita, va invita sa fiti Cointreauversate.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: