Cand traditia Lavazza devine inovatie cu retete unice pe baza de cafea Lavazza

Par deshidratat, aspru si lipsit de stralucire? Am gasit solutia!

Lavazza si Idelier propun un nou concept de consum a cafelei, printr-un eveniment inedit si unic in estul Europei.

Lavazza a ales Idelier Concept Store, atelierul Silviei Serban de pe Lascar Catargiu nr.1, pentru a propune consumatorilor romani un nou concept de consum. Cele 2 retete de cafea, sofisticate, pretentioase si elegante – Lavazza Meditation si Lavazza Caviar - vor putea fi consumate numai la Idelier.

Lavazza Espresso Meditation este un omagiu adus traditiei antice a culturii de cafea din tarile Orientale. Aromele de scortisoara, de portocala, de petalele de trandafir si de cardamon sunt notele acestui espresso special semnat Lavazza. Cu doar treizeci de picaturi de esenta, cafeaua miroase extraordinar, evocand atmosfera magica din Orient.

Din colaborarea dintre un mare specialist catalan, Ferran Adria, si Centrul de Training Lavazza a fost creata, cu ajutorul unei tehnici speciale, cafeaua Lavazza Caviar – un desert fin in forma caviar, dar cu gust de cafea. Pentru a obtine acest preparat se utlizeaza o tehnica de “sferificare” , adica un proces de pregatire care creează o membrana subtire de picaturi de cafea, care se transforma in mici sfere, similare ca forma caviarului.

“Am ales Idelier pentru acest concept pentru ca Lavazza apreciaza locatiile care se inscriu in linia de fashion si eleganta, care imbina bunul gust si ultimele tendinte cu rafinamentul. La Silvia Serban cafeaua bauta intr-o atmosfera deosebita iti ofera ragazul de a savura atat moda, cat si atmosfera in sine”, a declarat Alessandro Sforza, Regional Manager Lavazza.

Daniele Modaffari, expertul Lavazza venit la Bucuresti din Torino a facut demonstratii in fata celor prezenti, aratandu-le cum se prepara cele doua tipuri de cafea. Cu o specializare si un master in „Food Science and Technologies”, Daniele este trainer international si este implicat atat in training pentru distribuitori si clienti, cat si in cercetarea si dezvoltarea celor mai inovatoare retete bazate pe espresso Lavazza.

Lavazza, cu al sau “Training Centre Network”, este prezenta in intreaga lume, cu o reţea internationala de 47 laboratoare. Clientii, dar si jurnalisti şi lideri de opinie pot fi instruiti cu privire la modul de pregatire a unui espresso excelent si se pot bucura de retetele inovatoare propuse de Lavazza.

Lavazza este cafeaua oficiala a turneului de tenis Roland-Garros
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: