NESTEA a lansat in aceasta vara o noua campanie integrata de comunicare. Sub sloganul Combinatia care te inspira, NESTEA ii provoaca pe cei care accepta sa caute ineditul in lucrurile obisnuite, sa fie spontani si sa se lase prinsi intr-un exercitiu de imaginatie.
te provoaca sa gasesti combinatii inedite din lucruri simple, in cele mai neasteptate locuri. Pentru ca NESTEA te racoreste si iti face ziua mai... inspirata.
“Noua campanie surprinde perfect latura creativa a brandului NESTEA, rasplatindu-i in acelasi timp pe consumatorii loiali, care apreciaza atat caracteristicile produsului, cat si modul de viata pe care NESTEA il promoveaza. Campania este una integrata, mixul de comunicare fiind format din spot TV, ad-uri de presa, outdoor, radio, internet, toate sustinute de activitati de relatii publice. De asemenea, noua campanie de comunicare include actiuni de sampling desfasurate in magazine sau HoReCa”, a declarat Nicoleta Eftimiu, Still Beverages Group Brand Manager, Coca-Cola South Eastern Europe Business Unit.
Campania, care urmeaza sa fie implementata in mai multe tari din Europa, a fost realizata la nivel international – strategie si creatie – de agentia McCann Erikson Germania. Pentru campania TV au fost realizate 2 spoturi diferite - primul ruleaza in prezent iar cel de-al doilea urmeaza sa fie difuzat incepand cu luna septembrie.
Si, intrucat combinatiile inspirate incep chiar cu NESTEA, consumatorii se pot bucura de noul
NESTEA Mango-Ananas, o combinatie exotica prezenta pe piata in editie limitata, de vara.
Parte a portofoliului companiei Coca-Cola, brandul NESTEA a fost lansat in Romania in anul 2005, iar gama NESTEA Vitao in 2008. In acest moment, brandul NESTEA are 2 game: gama NESTEA pe baza de ceai negru cu arome de: Lamaie, Piersica, Fructe de Padure si Mango-Ananas (editie limitata pentru aceasta vara), disponibila pe piata in sticle de 0.250LRGB (returnable glass bottles), 0.5L si 1.5L PET si gama functionala NESTEA Vitao, cu beneficii variate: NESTEA Vitao Ceai Verde cu Capsuni si Aloe Vera (pe baza de ceai verde, cu efect protector) si NESTEA Vitao Ceai Rosu cu Para (pe baza de ceai rooibos, cu efect linistitor), disponibila pe piata in sticle de 0.250LRGB, 0.5L si 1L PET.
- Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice.
- Încălțăminte sport de damă: 20 de perechi de adidași pentru sezonul de primăvara 2024
- SingFest, festivalul de muzică electronică autohtonă se întoarce pentru a doua ediție!
- Levi’s adaugă culoare și tehnici de broderie pe denim japonez sofisticat pentru colecția primăvară / vară 2024 Made in Japan