Noul showroom Micri Gold a pregatit bijuterii unicat si colectii noi Chopard, Bvlgari, Damiani, deGrisogono, Chimento, Schoeffel, Gianni Lazzaro, Claudio Fiorentino, Dubey & Schaldenbrand

Top 5 bijuterii care au intrat in istorie

Cu o experienta de doua decenii in promovarea bunului gust si al rafinamentului in Romania, Micri Gold deschide pe Calea Victoriei un showroom exclusivist cu un concept nou de prezentare a celor mai faimoase branduri de bijuterii de lux precum Chopard, Bvlgari, Damiani, deGrisogono, Chimento, Schoeffel, Gianni Lazzaro, Claudio Fiorentino, Dubey & Schaldenbrand. Toate colectiile reprezentative pentru fiecare brand vor fi expuse intr-un spatiu special amenajat, accentul fiind pus pe colectiile speciale si bijuteriile unicat.

Locatia eleganta, in care se gasesc liniile de lux, colectiile reprezentative si obiectele unicat apartinand tuturor brandurilor distribuite, se incadreaza perfect in arhitectura si istoria veche de 550 de ani a Bucurestiului. Cladirea din Calea Victoriei 56, construita la sfarsitul secolului XIX si magazinul exclusivist Micri Gold situat la parterul acesteia readuc parca amintirea Micului Paris interbelic, dar intr-o maniera contemporana de inalta clasa, comparabila cu cea a oricarei mari metropole a lumii.

Showroom-ul asemanator marilor case de bijuterii si care se desfasoara pe o suprafata de aproximativ 160 metri patrati va fi organizat in patru zone distincte: Zona Chopard, Zona Bvlgari, Zona Damiani si o zona multibrand. Fiecare spatiu se va bucura de prezenta celor mai rafinate colectii de bijuterii si ceasuri de lux.

„Lansarea acestui showroom se inscrie intr-un concept nou pentru Romania. De fapt, acesta va fi un prim pas pentru alinierea Bucurestiului la nivelul celor mai mari orase ale lumii in ceea ce priveste prezentarea bijuteriilor de lux. Dupa aproape 20 de ani de interactiune cu iubitorii de bijuterii din Romania, am simtit ca este nevoie de acest showroom in Bucuresti pentru a le putea oferi o paleta complexa de optiuni”, a declarat Andreea Ionita Loukas, Director General al grupului Micri Gold Bijuterii.

Pentru ca bijuteriile sunt un simbol al nobletei si altruismului, evenimentul va avea si o componenta charity: un procent de 2% din incasarile realizate in primele doua saptamani de la deschidere vor fi directionate catre proiectele sociale destinate copiilor.

Casa Bijuteria Teilor va prezinta Colectia Toamna - Iarna 2013
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: