Setari Cookie-uri

Cine sunt femeile din online-ul romanesc

Raluca Mateiu este una dintre femeile care s-a remarcat in online-ul romanesc. A inceput sa lucreze in aceasta industrie din 2007 si in prezent ocupa functia de director de vanzari in cadrul Internet Corp.

Raluca Mateiu este una dintre femeile care s-a remarcat in online-ul romanesc. A inceput sa lucreze in aceasta industrie din 2007 si in prezent ocupa functia de director de vanzari in cadrul Internet Corp.

Raluca Mateiu, sales & client service manager Internet Corp. Experienta ei anterioara nu are vreo relevanta raportata la traiectoria actuala.

"Lucrez din al doilea an de facultate (a absolvit cursurile Facultatii de Comunicare si Relatii Publice, din cadrul Scolii Nationale de Studii Politice si Administrative). In acel moment lucram ca sales consultant la o firma care activa in domeniul educatiei si incercam sa ajung cat puteam de des la facultate. Primul «job» insa l-am avut in clasa a zecea, cand am fost, timp de doi ani, redactor la una dintre publicatiile locale orasului natal", arata Mateiu care, in prezent, este director de vanzari la Internet Corp, unul dintre cei mai mari publisheri online din Romania.

Dupa incercarile adolescentei de intelegere a fluxului jurnalistic, lucrul in cadrul echipei Internet Corp a venit ca o completare fireasca a pregatirii sale. Cat despre minima experienta de vanzari pe care o avea inainte, nu se poate spune decat ca i-a deschis ochii si apetitul catre o zona careia nu ii cunostea potentialul inainte de a o experimenta.

"Intotdeauna mi-au placut provocarile. Drept urmare, am cautat mereu acele lucruri pe care oamenii le vedeau daca nu imposibile, cel putin greu de realizat", spune ea.

Raluca Mateiu nu a crezut niciodata in etichetari standard sau clasificari, dar daca ar trebui sa arate prin ce se diferentiaza o femeie care lucreaza in online, spune ca principalul avantaj al acesteia este determinarea, deoarece intr-o lume tehnica, atipica, imprevizibila si deloc comoda, "daca nu esti pregatita sa intri in hora, cedezi repede".

"In online nu e timp pentru vulnerabilitati, emotivitate, sensibilitate excesiva si am fost nevoita sa invat asta destul de brusc, pentru ca situatiile nu imi dadeau prea multe alternative. Lucrul in online, cel putin in aceasta parte a baricadei in care sunt la momentul actual, nu defeminizeaza, dar cu siguranta transforma o femeie timida si destul de putin sigura pe ea, intr-una puternica, ce are certitudinea faptului ca daca isi pune ceva in cap, reuseste", explica directorul de vanzari al Internet Corp.
Citește și:

Vizionare placuta


Kudika
28 Februarie 2011
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.