Setari Cookie-uri

Romanii din industria erotica: Cum vinde sexul

"Sexul vinde" este o regula de aur a marketingului, fie ca vorbim despre muzica, filme, masini, parfumuri sau, de ce nu, materiale de constructii. Cine sunt romanii care au joburi si afaceri legate de industria erotica? Iata-i, in slide-urile urmatoare, pe cei care fac bani din prezervative, sex shop-uri, videochat-uri, petreceri swing, reviste pentru barbati si chirurgie intima.

“In 2010, in mod neasteptat, numarul de membri a crescut. E drept ca, spre deosebire de anii anteriori, membrii erau mult mai atenti unde isi cheltuiau banii. De aceea, a trebuit sa investim mai mult in aparatura din ce in ce mai performanta, pentru a putea emite o imagine cat mai clara, si in training-ul modelelor. Totodata, a trebuit sa diversificam plaja de site-uri cu care colaboram, pentru a ne adresa astfel si pietei europene si japoneze de consumatori de videochat”, conchide Nicolescu.

Fiind un domeniu cel putin controversat, piata din Romania este greu de definit si contorizat. Daca din punct de vedere al consumului, “piata de videochat in Romania este egala cu zero”, din punct de vedere al prestatorilor de servicii, “nivelul este imposibil de cuantificat”. Principalul motiv ar fi prezenta pe piata a multor firme mai mult sau mai degraba mai putin legale, dar si a multor freelanceri, care nu apar in nicio evidenta.

United Studios detine, in acest moment 3 studiouri, in Bucuresti, Pitesti si Slobozia, cu un numar mediu de noua-zece modele angajate pe studio si o cota de piata de aproximativ 15-20%.

Mircea Nicolescu este absolvent al Politehnicii Bucuresti cu un masterat in domeniul economic condus de Universitatea Transilvania din Brasov, impreuna cu Universite Technologique de Belfort-Monbeliard, din Franta.

Sursa: Wall-street.
Citește și:

Kudika
30 Martie 2011
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: