Setari Cookie-uri

Impactul internetului duce shoppingul la un alt nivel

Procesul indelung si complex de shopping, in care pierdeam ore in sir in cautarea tinutei perfecte, ne enervam in fata oglinzilor din magazine, care adaugau cateva kilograme in plus siluetelor noastre sau stam la cozi interminabile pentru a plati piesele vestimentare a luat sfarsit.

Procesul indelung si complex de shopping, in care pierdeam ore in sir in cautarea tinutei perfecte, ne enervam in fata oglinzilor din magazine, care adaugau cateva kilograme in plus siluetelor noastre sau stam la cozi interminabile pentru a plati piesele vestimentare a luat sfarsit.

A inceput o noua era…era shoppingului online. Astfel, terapia prin shopping a fost inlocuita cu terapia cumparaturilor in lumea virtuala. In plus, plictiseala si stresul dispar ca prin minune in momentul in care esti doar tu si calculatorul in “explorarea” magazinelor online.

Cumparaturile de pe internet devin tot mai populare, iar firmele vin cu reduceri si promotii foarte greu de refuzat pentru o shoppaholica. Dar, asa cum se intampla cu toate noutatile care se transforma in adevarate trenduri, cumparaturile realizate virtual prezinta atat avantaje, cat si dezavantaje.

1. Argumente in favoarea shoppingului pe internet

a) Unul dintre cele mai importante motive pentru care iti recomandam cumparaturile online consta in diversitatea magazinelor si a colectiilor: laredoute.ro, mycloset.ro, amafashion.ro, la-moda.ro sau fashionup.ro. Nu exista foarte multe persoane care isi achizitioneaza hainele de pe internet, asa ca este mai putin probabil sa iti intalnesti pe strada “sora geamana”, purtand aceeasi rochie ca a ta.

b) Multe femei considera shopping-ul o activitate strict personala. Pe internet poti comanda orice (piese vestimentare, accesorii, lenjerie intima, costume de baie, articole pentru bucatarie sau electronice) in confortul propriului dormitor, fara ca alte persoane sa fie parte la “experienta” ta.

c) Pe site-urile dedicate cumparaturilor virtuale, exista forumuri dedicate interactionarii cumparatorilor, schimbul de informatii facandu-se cu usurinta. Astfel, daca nu esti complet sigura de un anumit produs, poti cauta si parerea celorlalti si, citind comentariile despre experientele lor si punctul de vedere legat de produse si comercianti, poti lua o decizie.
Citește și:

Vizionare placuta


Kudika
14 Iunie 2011
Echipa Kudika

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.