“In jurul meu auzeam ca matematica si informatica nu sunt pentru fete. Dar parintii mei au crezut in mine si asta m-a facut sa cred si eu in pasiunea mea”, spune Alexandra Timofte, olimpica la informatica, matematica si sah. Ca majoritatea fetelor, Alexandra s-a confruntat cu prejudecatile celor din jur, insa a reusit sa treaca peste barierele impuse de societate, ajungand sa faca performanta in domenii specifice baietilor. Alexandra crede ca orice fata poate sa faca lucruri extraordinare si ca este foarte important sa-ti urmezi visul, indiferent care este el. Alaturandu-se miscarii Always #CAOFATA, Alexandra ne-a impartasit povestea ei, in speranta de a inspira cat mai multe fete sa-si urmeze visul. Iata aici povestea Alexandrei:

Fiecare dintre noi poate contribui la construirea increderii in sine a tinerelor fete. Mai mult, inspirandu-le pe ele sa depaseasca orice bariere le stau in cale si sa-si atinga potentialul maxim, cu siguranta iti vei consolida si tu increderea in sine. Iar acest lucru nu este deloc greu de realizat. Fii alaturi de fetele din jurul tau si incearca sa intelegi situatiile cu care se confrunta si temerile pe care le intampina. Adu-ti aminte ca ai trecut printr-o situatie asemanatoare si ca un simplu sfat sau o reasigurare pot fi suficiente pentru a merge mai departe cu incredere si curaj.

Fii parte dintr-o societate in care fetele sunt curajoase, puternice, si pot face absolut orice isi doresc, alatura-te miscarii Always #CAOFATA si inspira tinerele din jurul tau sa fie De Neoprit.

*Studiul Always Confidence & Puberty Wave II a fost derulat folosind panelul Research Now, la care au participat 1.800 de persoane de origine americana (1.300 de femei din Statele Unite cu varste cuprinse intre 16 si 49 de ani si 500 de barbati din Statele Unite, din aceeasi categorie de varsta). S-a utilizat un esantion reprezentativ la nivel national de 1.000 de femei si 500 de barbati, precum si un esantion aditional de 150 de femei afro-americane si 150 de femei hispanice. Sondajul a fost realizat in perioada 5 decembrie 2014 - 12 decembrie 2014.

---
Miscarea Always #CAOFATA este sustinuta de milioanele de fete din intreaga lume care dau expresiei #CAOFATA sensuri uimitoare. Campania Always, lansata in iunie 2014, a fost inspirata de ideea ca inceputul pubertatii marcheaza momentul in care fetele au cel mai scazut nivel de incredere, precum si de faptul ca anumite cuvinte ofensatoare pot contribui la scaderea increderii de sine. Campania a demonstrat efectul profund al expresiei „ca o fata” asupra increderii de sine inspirand astfel crearea unei miscari care a inceput deja sa schimbe perceptia publica: dupa ce au vizionat filmul #CAOFATA, majoritatea persoanelor (76% dintre tinerele cu varste cuprinse intre 16 si 24 de ani si 59% dintre barbati) a declarat ca videoclipul le-a schimbat perceptia asupra expresiei „ca o fata”*, conform Studiului Always Puberty & Confidence Wave II.

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: