Atunci când simți că nu mai poți, atunci când nu te mai înțelegi pe tine însăți, și mai ales pe cei din jur, atunci când simți că atragi toate problemele din lume, citește Secretul.

Par deshidratat, aspru si lipsit de stralucire? Am gasit solutia!

Dacă nu îți stă capul la citit, fă următoarele exerciții extrase din Învățăturile zilnice ale aceleiași autoare - Rhonda Byrne:

Cum funcționează legea atracției

1. Daruiește în fiecare zi ceva, timp de 30 de zile consecutive. Dăruiește bucurie, zâmbete, cuvinte amabile, iubire, apreciere și complimente tuturor oamenilor cu care intri în contact, nu doar prietenilor, ci și străinilor. Vorbește întotdeauna din inimă și dăruiește tot ce ai mai bun, în fiecare moment al zilei.

Asumă-ți misiunea de a-i face pe toți cei din jurul tău să se simtă mai bine prin gândurile tale bune și prin cuvintele tale amabile. Dacă vei dărui tot ce este mai bun în tine, vei fi uimit de viteza cu care darurile tale se vor întoarce asupra ta.

legea atractiei

Sursa Foto: Shutterstock/By Dmytro Zinkevych

2. Imaginează-ți că îi scrii Universului un email în care îți exprimi o dorință. Atunci când consideri că te-ai exprimat suficient de limpede, apeși tasta "Send/Trimite" și știi că cererea ta a ajuns în eter. Șii de asemenea că Serverul Universului este un sistem automat care nu pune nicio clipă la îndoială solicitările făcute prin email. Sarcina sa este doar să împlinească aceste solicitări.

Dacă începi să își faci griji și să te stresezi pentru că nu ai obținut încă ceea ce ai cerut, acest lucru echivalează cu a-i trimite Universului un alt email prin care îți anulezi comanda inițială. Și te mai miri de ce nu primești ceea ce ai cerut...

Dacă ai cerut ceva, pornește de la premiza că Serverul Universului este un sistem automat infailibil care nu dă niciodată greș și așteaptă-te ca cererea să îți fie îndeplinită.

Eliberarea gandurilor

Sursa Foto: Shutterstock/By OLaLa Merkel

3. Dacă dorești să îți liniștești mintea, fă zilnic următorul exercițiu: așează-te confortabil, închide ochii și supraveghează-ți gândurile. Nu le opune rezistență, doar urmărește-le cum îți trec prin minte. Atunci când îți privești un gând, acesta dispare.

Practică zilnic acest exercițiu și vei deveni din ce în ce mai eficient. Mintea ta va deveni capabilă să rămână golită de gânduri, la început timp de cinci secunde, apoi timp de zece secunde, apoi timp de douăzeci de secunde. Imaginează-ți cât de mare va fi puterea la care vei avea acces dacă vei reuși să îți controlezi mintea și să o faci să te asculte.

Relaxarea corpului

Sursa Foto: Shutterstock/By Leszek Glasner

4. Notează în scris toate lucrurile frumoase pe care le cunoști despre cei din jur. Fă o listă cât mai detaliată cu toate lucrurile frumoase pe care le cunoști despre viața ta. Oriunde te-ai duce, fa-le celor din jur complimente. Laudă tot ceea ce vezi. Fii o rază de lumină în viața celor cu care te întâlnești și fă-i pe toți să se bucure că te-au văzut.

Spune cât mai des "Mulțumesc". Emite în permanență gânduri de recunoștință și de apreciere și apoi dă-le glas. Respiră în această atmosferă sublimă. În acest fel, viața ta se va schimba și va începe să reflecte starea ta interioară de spirit.

Daruieste iubire si fericire

Sursa Foto: Shutterstock/By Mila Supinskaya Glashchenko

5. Dacă dorești să experimentezi un sentiment profund de recunoștință, așează-te și scrie o listă cu toate lucrurile pentru care te simți recunoscător. Continuă să scrii pe această listă până când ochii și se umplu de lacrimi. Odată cu aceste lacrimi, inima își va inunda întreaga ființă. Această trăire este recunoștința cea mai profundă.

Dacă ai experimentat o dată acest sentiment, vei ști să îl recreezi oricând vei dori. Va trebui apoi să reproduci acest sentiment profund de recunoștință de cât mai multe ori în fiecare zi. Dacă vei proceda astfel, în scurt timp vei deveni capabil să îl simți practic instantaneu și aproape continuu, inundându-ți întregul corp.

tehnici de meditatie

Sursa Foto: Shutterstock/By Janpen Boonbao

Sursa Foto Front Page: Shutterstock/By ESB Professional

Tehnică de relaxare pentru reducerea stării de anxietate
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: