6 pași pentru a fi mai fericită dacă ești hipersensibilă

6 pași pentru a fi mai fericită dacă ești hipersensibilă

Exprimă-ți emoțiile des pentru că altfel le acumulezi în tine.

hipersensibilaPersoanele hipersensibile experimentează viața la un nivel mai intens și mai bogat, însă pot fi ușor de rănit. Iată ce poți face pentru a te bucura de capacitatea de a simți fără a cădea pradă circumstanțelor vieții.

1. Alocă-ți timp și spațiu pentru a te relaxa după o zi obositoare

Deoarece eștii afectată de agitația zilnică mult mai mult decât un om obișnuit, avi nevoie de un loc dar și de timp la sfârșitul zilei pentru a t relaxa. Asculta muzică liniștitoare sau bea un ceai aromat în tăcere.

2. Adoptă un ritm de viață mai liniștit

O viață ocupată nu înseamnă napărat o viață de succes. Unii oameni preferă să fie ocupați pentru că asta le dă un sentiment de productivitate. Dar pentru tine, a fi ocupată mereu înseamnă un nivel ridicat de stres și anxietate. De aceea ar trebui să îți construiești o viață mai simplă. Identifică lucrurile care dau cele mai bune rezultate și concentreză-te asupra acestora.

3. Dă-ți voie să îți exprimi emoțiile

Exprimă-ți emoțiile des pentru că altfel le acumulezi în tine. Găsește un prieten sau un membru al familiei cu care poți vorbi în mod liber liber, zilnic, cineva care te iubește și înțelege cum te simți. Îmbrățișează-ți emoțiile, simte-le, exprima-le.

4. Joacă-te

Jocul este o necesitate pentru o persoană foarte sensibilă la fel ca și mâncarea. Este ca o mică vacanță pentru tine indiferent că este vorba de jocurile sociale, video sau orice altceva, în mod ideal, timp de o oră pe zi.

5. Adoptă un stil de viață sănătos

Consumul de alimente ecologice, mai multe legume verzi și fructe și mai puțină carne îți vor oferi energie suplimentară și pozitivitate. Exercițiile fizice ajută la echilibrarea hormonilor și prevenirea tulburărilor emoționale suplimentare. Ai nevoie de un somn bun de cel puțin 8 ore pe noapte. Meditația este o practică care te va răsplăti cu claritate mentală. Renunță la cafeină și alcool.

6. Construiește relații semnificative

Timpul petrecut în mijlocul mulțimilor te stoarce de energie. Pentru a te reîncărca, ai nevoie de timp petrecut în solitudine dar și alături de oameni cu care ai o relație porfunsă și semnificativă. Atunci când ai sentimente și ai grijă de cineva, faci acest lucru la un nivel foarte profund. Crezi că toți oamenii simt la fel de profund ca tine. Uneori este prea mult pentru unii oameni să se afle în preajma ta deoarece simt profunzimea iubirii tale pentru ei iar ei nu simt la fel. Nu este nimic mai supărător pentru o persoană hipersensibilă decât să constate că, o relație pe care au crezut-o semnificativă, nu este deloc așa sau se destramă.

Foto interior si prima pagina: Zolotarevs, Shutterstock

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:


Setari Cookie-uri