Pentru ca afirmațiile pozitive să aibă efect asupra corpului și să rezolve problema fizică, autoarea cărții "Afirmațiile pozitive", Louise L. Hay, spune: "Uită-te la cauza mentală. Vezi dacă aceasta poate fi adevărată pentru tine. Dacă nu stai liniştit şi întreabă-te: ‘Care sunt gândurile din mine care au creat această boală?’. Repetă-ţi mereu: ‘vreau să mă eliberez de şablonul din conştiinţa mea care a creat această condiţie’. Repetă-ţi de câteva ori noul şablon de gândire. Consideră că eşti deja în procesul de vindecare.".

Leusteanul: Beneficii mai putin cunoscute pentru sanatate

Afirmatii pozitive

sursa foto: shutterstock/by detelina petkova

În lista de mai jos vei găsi problema fizică, ce anume a adus la această problemă și afirmația pozitivă pe care trebuie să o spui cu voce tare, să o conștientizezi, să o vizualizezi.

1. Accident cerebral - Gânduri care fermenteză asupra durerilor, dispreţului şi răzbunărilor - Îngădui gândurilor mele să fie libere. Trecutul este terminat. Sunt împăcat.

2. Accidente - Incapacitatea de a-ţi lua singur apărarea. Rebeliune împotriva autorităţilor. Credinţa în violenţă. Eliberez şablonul din mine care a creat această situaţie. Sunt împăcat. Sunt valoros.

3. Aciditate (ucer digestive, probleme de stomac) - Frică. Frică. Frică. Frică acaparatoare. Respir liber şi deplin. Sunt în siguranţă. Am încredere în procesul vieţii.

4. Acnee - Ne-acceptare de sine. Te displaci. - Sunt o expresie Divină a vieţii. Mă iubesc şi mă accept chiar aici şi chiar acum.

5. Adicţii (dependenţe) - Fugi de tine însuţi. Frică. Nu ştii cum să iubeşti. - Descopăr acum cât de minunat sunt. Aleg să mă iubesc şi să mă bucur de mine.

6. Afte (candida bucală) - Mânie la faptul că ai luat decizii greşite. - Îmi accept cu dragoste deciziile ştiind că sunt liber să mă schimb. Sunt în siguranţă.

7. Alcoolism - La ce bun? Sentiment de dezrădăcinare, de vinovăţie, de inadecvat. Respingere de sine. - Trăiesc în momentul prezent. Fiecare clipă este nouă. Aleg să-mi văd propria valoare. Mă iubesc şi mă aprob.

8. Alergii - La cine ești alergic? - Lumea este bună şi prietenoasă. Sunt în siguranţă, ocrotit. Sunt împăcat cu viaţa.

Afirmatii pozitive

Afirmații pozitive pentru sănătate

9. Ameţeală (vertigo) - Zbor, gândire împrăştiată. Refuzul de a te uita. - Sunt bine centrat şi plin de pace în viaţă. Este bine pentru mine să fiu în viaţă şi să fiu vesel.

10. Amigdalită (durere în gât) - Credinţa puternică în incapacitatea de a-ţi lua singur apărarea şi de a cere ceea ce ţi se cuvine. Este dreptul meu din naştere să primesc ceea ce am nevoie. Cer acum ceea ce vreau, cu dragoste şi uşurinţă.

11. Anus (hemoroizi) - Punct de eliminare. Teren de eliminare. - Mă eliberez cu uşurinţă şi confortabil de tot ceea ce nu mai am nevoie în viaţă.

12. Anxietate - Nu ai încredre în curgerea şi procesul vieţii. - Mă iubesc şi mă aprob şi am încredere în procesul vieţii.

13. Apatie - Te împotriveşti sentimentelor. Desensibilizarea Eu-lui. Frică. - Nu este nici un risc în avea sentimente. Mă deschid vieţii. Vreau să simt şi să trăiesc viaţa.

14. Apetit (excesiv) - Frică. Ai nevoie de protecţie. Îţi judeci emoţiile. - Sunt ocrotit. Este bine să simţi. Emoţiile mele sunt normale şi acceptabile.

15. Apetit (scăzut/anorexie) - Frică. Protejare de sine. Nu ai încredere în viaţă. - Mă iubesc şi mă aprob. Sunt în siguranţă. Viaţa este ocrotitoare şi veselă.

16. Artrită - Te simţi ne-iubit. Criticim. Resentiment. - Sunt iubire. Aleg acum să mă iubesc şi să mă aprob. Ii văd pe cei din jur cu dragoste.

17. Astm - Dragoste înăbuşitoare. Inacapacitate de a respira pentru tine însuţi. Te simţi sugrumat. Plâns oprit, înăbuşit. - Este bine pentru mine acum să îmi iau responsabilitatea propriei mele vieţi. Aleg să fiu liber.

18. Atac de apoplexie - Fuga de familie, fuga de sine, fuga de viaţă. - Sunt acasă în Univers. Sunt în siguranţă şi protejat şi înţeles.

19. Atacuri de asfixiere (probleme respiratorii, hiperventilaţie) - Frică. Nu ai încredere în procesul veţii. Ai rămas blocat în copilărie. - Este bine să devii adult. Lumea este în siguranţă. Sunt ocrotit.

Vom continua în materialele viitoare și cu alte forme de dureri/boli și afirmațiile pozitive adecvate fiecăreia.

sursa foto front page: shutterstock/by yellowj

5 pasi pentru a tine sub control durerea si stresul
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: