Cronica de film: Twilight Saga Eclipse

Dupa o lunga asteptare, dezvaluiri mai mult sau mai putin incitante si o premiera fastuoasa, incununata de succes in LA, pe 2 iulie Twilight Saga Eclipse s-a lansat si in Romania. Admiratori infocati ai seriei dar si cei mai neicrezatori, manati doar de curiozitate, au luat cu asalt cinamatografele inca din prima zi de lansare.

Dupa o lunga asteptare, dezvaluiri mai mult sau mai putin incitante si o premiera fastuoasa, in LA, pe 2 iulie Twilight Saga Eclipse s-a lansat si in Romania. Admiratori infocati ai seriei dar si cei mai neicrezatori, manati doar de curiozitate, au luat cu asalt cinamatografele inca din prima zi de lansare. Am incercat sa nu ascult foarte multe comentarii, pentru a mentine suspansul, deja diminuat cumva de abundeta de trailere care au aparaut in ultima perioada. Asadar, am pus si eu capat asteptarii si m-am dus sa vad filmul.

Los Angeles Film Festival ECLIPSE Premiere held at The Nokia Theatre L.A.Live in Los Angeles, California on June 24th, 2010. Robert Pattinson, Kristen Stewart, Taylor Lautner Fame Pictures, Inc Deoarece ma numar printre fanii acestei serii, am plecat de-acasa inarmata cu sperante mari si ganduri pasnice. Insa, recunosc si de aceasta data: cartea castiga inaintea filmului. Este mult mai captivanta, descriptiva si contine detalii care te ajuta sa intelegi mai bine personajele. Dar, comparativ cu New Moon, o ecranizare slabuta, lipsita de actiune, Eclipse este mult mai bine realizat. Filmul capteaza atentia de la inceput printr-o intriga bine structurata, mai mult suspans, actiune si adrenalina. Regizorul David Slade a imbinat foarte bine experienta sa cu unviersul specific povestii Twilight. Scenele de lupta sunt mult mai intense, actiunea fiind echilibrata cu scene romantice, umor dar si ironie fina.

Desi o sa punctez si cateva scapari, cum ar fi anumite efecte speciale care lasa de dorit, coloana sonora a fost si de aceasta data excelenta, foarte bine aleasa. Daca in partile precedente mi-au placut foarte mult Muse si Thom Yorke, de aceasta data Metric si Sia se numara printre favoritii mei.

Chimia dintre cei doi actori, Edward si Bella este la fel de intensa, desi domnisoara Swan, ar putea fi si mai convingatoare decat atat. Doar il are alaturi pe cel mai seducator vampir care devine parca tot mai uman, capabil sa-si infrunte rivalul cu tenacitate si calm. Dincolo de replicile amuzante, contrastante cu personajele apartenente lumii supranaturale, Taylor si Robert Pattinson interpreteaza foarte bine, reusind sa redea ideea de rivalitate si spiritul de competitie.

Vizionare placuta

Kudika
15 Iulie 2010