Ajuns la cea de-a treia editie, Festivalul de Film Teacher’s va reuni anul acesta in competitie 42 de companii care activeaza pe piata romaneasca.

Lavazza lansează un nou centru de training în București în parteneriat cu Coca-Cola HBC România

”Este o bucurie pentru noi sa observam ca atat de multe companii, din domenii diferite cum ar fi bancar, media, it&c, comunicatii mobile, au vazut in Teacher’s Film Festival o oportunitate de a-si demonstra creativitatea si de a se cunoaste mai bine, dincolo de task-urile zilnice. Pentru noi e un semn clar ca am reusit sa ne atingem obiectivele si suntem cu atat mai mandri, cu cat aceasta platforma de comunicare Teacher’s este una dezvoltata local si contribuie semnificativ la notorietatea brandului. Ne-am dorit un proiect in care publicul nostru tinta sa fie un jucator activ, nu doar receptorul unui mesaj publicitar si s-a dovedit a fi o idee de succes”, declara Simona Vlad, Brand Manager Teacher’s.

BRD, Banc Post, Business Publishing Group, British Airways, Caesar, Coca Cola HBC, Continental Hotels, Cosmote, Dacia Renault, Edipresse, Electronic Arts, Erudio Alumni, CBRE|Eurisko, Gameloft, Germanos, GFK, Gazeta Sporturilor, HRB Expert, IBM, ING Bank, ING Asigurari, Logitech, Maxim, Mediafax, MEMRB, MSGrup, Pepsi, Playboy, Praktiker, Proton-Vodafone, Reader’s Digest, Romtelecom, Sanoma Hearst, Tabu, Time Out, Toyota, Travel Art, Webhelp, World Trade Center, Xerox, Zapp, 121.ro sunt companiile ale caror echipe concureaza pentru castigarea premiilor la cele 16 categorii din festival. Acestea raman la fel ca si la editia precedenta: Marele Premiu, Trofeul Festivalului si Premiul Presei, Cel mai bun film, Cea mai buna regie, Cel mai bun actor intr-un rol principal, Cea mai buna actrita intr-un rol principal, Cel mai bun actor intr-un rol secundar, Cea mai buna actrita intr-un rol secundar, Cel mai bun scenariu original, Cea mai buna imagine, Cele mai bune efecte speciale, Cea mai buna coloana sonora, Cea mai buna scenografie, Cel mai bun decor si Cele mai bune costume.

Anul trecut, marele castigator a fost echipa Xerox al carei film, “The Check-in”, a intrunit aprecierile juriului. “Membrii acestei echipe au dat dovada de creativitate si intuitie in alegerea filmului si a rolurilor care le-au venit ca o manusa. Dezinvoltura actorilor si atmosfera destinsa si constructiva de la filmari, vizibila si pe marele ecran, au fost doua dintre principalele motive pentru care am acordat echipei Marele Premiu”, a declarat Tudor Giurgiu, presedintele juriului TFF 2007.

Noi magazine in Centrul Comercial Colosseum
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: