evenimentFoto: Dmitry Kalinovsky, Shutterstock

Le Bonton lanseaza prima serie de workshop-uri de cosmetice naturale de anul acesta

Desi vara ne imbie la vacanta asta nu inseamna ca uitam de cariera si de profesia noastra. Evenimentele de networking, conferintele si work-shopurile sunt ocazii minunate de a ne perfectiona si de a ne largi cercul de contacte profesionale. Iata patru trucuri care te vor ajuta sa profiti la maxim de participarea la acestea.

1. Fa-ti temele

Evenimentele de calitate au website-uri bine facute si documentate, unde vei gasi informatii despre speakeri, dar si pagini pe Facebook unde poti vedea cine mai participa. Ai asadar instrumentele necesare pentru a afla cu cine anume doresti sa intri in contact si a decide cum anume este mai bine sa abordezi persoana respectiva. Sugestia mea este sa ai pregatite doua - trei subiecte de discutie, legate de profesie dar si de un hobby al persoanei respective.

2. Pregateste-ti intrebarile

Daca evenimentul include o sesiune de Q & A sau networking la final, iti vei dori sa profiti de ocazie si sa pui macar o intrebare. Nu numai ca vei afla informatii pretioase dar te vei evidentia in ochii invitatului si ai celorlalti participanti.

3. Stabileste-ti obiective si un plan de actiune

Fie ca este obligatie de serviciu sau propria ta initiativa, stabileste-ti din timp obiectivele participarii la eveniment. Te asigur ca intotdeauna vei avea ceva de castigat. Ce anume iti doresti sa obtii? Sa stabilesti noi conexiuni profesionale? Sa afli informatii noi legate de profesia ta? Sa scrii continut original pentru blogul tau? In functie de acestea, iti vei putea pregati un plan de actiune pentru eveniment. Spre exemplu, daca scopul tau este continutul original pe blog, atunci vei stii ca vei avea nevoie de laptop, aparat de fotografiat, conexiune la internet si poate chiar de un reportofon cu care sa inregistrezi conferinta pentru a putea extage apoi cele mai interesante idei sau clipuri audio scurte de 30 de secunde.

4. Nu uita de ambalaj

Prin ambalaj ma refere la mijloacele prin care interactionezi cu ceilalti, de la carti de vizita la imbracaminte. Asigura-te ca ai la tine suficient de multe carti de vizita dar si orice alte materiale relevante pentru profesia si activitatea ta. La fel de important este sa ai vorbele la tine si, atunci cand esti intrebata cu ce te ocupi sau ce anume te pasioneaza, sa poti exprima raspunsul clar si concis intr-o singura fraza. Tinuta este si ea importanta. Stilul si eleganta vor atrage atentia la modul pozitiv.

Foto prima pagina: Rawpixel.com, Shutterstock

GetLokal iti aduce evenimentele de weekend!
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: