Patru motive pentru ca în martie să mergi mai mult pe jos

Patru motive pentru ca în martie să mergi mai mult pe jos

După o iarnă care nu a fost deloc grea, primăvară pare să ne bată cu adevărat la ușă mai devreme decât în alți ani.

Merită să profiți de vremea bună pentru a petrece mai mult timp în aer liber și a te bucura de zilele din ce în cemai lungi. Mersul pe jos te va ajută în această privință ba chiar mai mult decât atât va arde și o parte din caloriile în plus accumulate peste iarnă. Iar dacă acestea două motive nu ți se par suficiente, iată încă patru care, pe mine una, mă fac să includ mersul pe jos în programul meu zilnic

1. Ai libertate de mișcare. Atunci când mergi pe jos, nu rămâi niciodată blocată în trafic. Ai libertatea de a folosi trotuarul pe care îl vrei și a te deplasa cu viteza pe care tu o alegi. Te poți opri să îți tragi sufletul, să admiri ceva frumos sau să postezi un slefie pe Instagram. Nu depinzi de nimeni și de nimic și ai posibilitatea de a alege în permanentă alt traseu.

2. Găsești soluții la probleme Mersul pe jos poate fi o sursă valoroasă de inspirație și un moment propice pentru rezolvarea problemelor. Poți găsi un slogan pentru o campanie sau o soluție creative la o problemă apparent spinoasă. Mai mult decât atât, mișcarea în aer liber îți oxigenează creierul și, automat, acesta va da rezultate mai bune.

3. Iți iei o porție zdravănă de optimism. Poate că o zi friguroasă, cu vânt și ploaie, nu este cel mai bun moment pentru o plimbare pe jos însă o zi plăcută și însorită este un moment fantastic. In opinia mea, nu există antidot mai puternic împotriva melancoliei, anxietății sau depresiei decât o porție sănătoasă de cer albastru. Atunci când mergi pe jos, nu uita să ridici ochii către cer. Efectul este garantat.

4. Iți îmbunătățești condiția fizică. În mod sigur ai auzit vorba din bătrâni despre mersul pe jos. Face piciorul și posteriorul frumos. O plimbare în pas vioi - în timpul căreia îți încordezi abdomenul, îți va îmbunătăți condiția fizică dar și performanța sistemului cardio-respirator. Prin urmare, fă plimbări săptămânal, mai ales atunci când nu poți ajunge la sala.

Featured foto by MRProduction via Shutterstock

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:


Setari Cookie-uri