SECOM te invită să ai o atitudine mai empatică față de propriul organism
Secom®, brand de referință pe piața de suplimente alimentare din România, a lansat recent o nouă campanie de comunicare GRIJULIUL/A DIN TINE, în care te invită să ai o atitudine mai empatică față de propriul organism - inclusiv prin consumul informat de suplimente alimentare - pentru a putea avea un stil de viață sănătos.
În fiecare dintre noi se găsește o “voce” care ne ghidează în toate deciziile pe care urmează să le luăm. Grijuliul/a Secom® este Grijuliul/a din tine, acea bucată din personalitatea fiecăruia care îți vrea binele și de aceea intervine în situații cu miză și te sfătuiește când e vorba de ceva serios – așa cum este sănătatea ta. Este mereu undeva în mintea ta, gata să îți reamintească să te îmbraci potrivit vremii de afară sau să îți iei vitaminele, ba chiar și cum să le alegi pe cele mai eficiente, ca să rămâi bine și să te poți bucura la maximum de fiecare zi.
- Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice.
- 3 motive pentru care Poiana Brașov rămâne în topul destinațiilor de vacanță
- Adevărata cetate al lui Vlad Țepeș s-a redeschis! Uite cum arată bijuteria medievală de la Poienari-Argeș
- Un erou uitat: Ilie Popa, veteran al celui de-al Doilea Război Mondial, înmormântat în tăcere, fără onoruri și fără recunoștință
„La Secom® credem că sănătatea se poate învăța, e despre educație, informare, cunoaștere și conștientizare de sine și mai ales despre obiceiuri bune pe care oamenii și le pot însuși. Campania <Grijuliul din tine> surprinde foarte bine această convingere a noastră. Sperăm ca prin această abordare creativă să îi inspirăm pe oameni să fie mai atenți cu ei înșiși și să introducă în rutina zilnică suplimente alimentare din portofoliul nostru, dar nu oricum, ci informat. Vrem să ajutăm oamenii să cunoască diferențiatorii Secom®, precum: ingredientele din surse naturale, extractele standardizate, absorbția crescută, eticheta sinceră, pentru a putea înțelege de ce produsele noastre le pot susține sănătatea.” spune Tudor Ghiurcă – Marketing & Communication Director Secom®.
- Iubire sau distrugere? Relațiile karmice dintre zodiile de Apă și cele de Foc – o atracție care arde și îneacă în același timp
- Drumul de la ”Tinere Talente„ la marile scene: George Vîrban, tenorul care întoarce sprijinul primit prin muzică
- Let’s Do It, Romania! lansează primul Concurs Național de raportare a Deșeurilor și Ambroziei
Conceptul eticheta sinceră Secom® reflectă grija pe care compania o acordă atât calității portofoliului, cât și comunicării oneste și transparente a informațiilor despre produs, astfel încât să poți alege orice supliment Secom® în mod conștient.
„Pe eticheta produselor din portofoliul Secom® veți găsi întotdeauna menționate toate ingredientele și sursa de proveniență, denumirea extractelor standardizate și concentrația exactă a acestora - care aduce beneficii pentru organism. O atenție deosebită acordăm excipienților, care în cazul produsele noastre alegem să fie doar cei absolut necesari pentru stabilizarea formulării, nimic în plus, astfel încât consumatorul să aibă garanția eficienței, dar și a siguranței produselor. În acest sens, pe eticheta suplimentelor noastre veți regăsi nu doar modul de utilizare recomandat, dar și atenționări în cazul în care există ingrediente cu potențial alergen sau contraindicații. O dovadă în plus a siguranței produselor Secom® sunt și certificările internaționale ISO, GMP și testele de analiză calitativă.
- Peste 270.000 de voluntari mobilizați în primul an în care Ziua de Curățenie Națională s-a desfășurat sub lege oficială
- Eva Kiss, 50 de ani de magie pe scenă: Reîntoarcere emoționantă la Teatrul Tănase după o jumătate de secol
- Premiera spectacolului „Carmen” de G. Bizet, în regia Adei Hausvater, a deschis stagiunea 2025–2026 a Operei Naționale București
Pentru a alege suplimente de calitate și pentru a le administra responsabil, încurajăm consumatorul să citească eticheta cu atenție, să urmărească respectarea criteriilor amintite, iar în cazul în care au un istoric medical complex să solicite recomandarea unui medic sau a unui consultant de specialitate.” adaugă Flavia Florescu, Innovation & Scientific Support Manager Secom® & Good Routine®.
Noua campanie Secom® - GRIJULIUL/A DIN TINE - promovează prin spoturi TV, radio și prin diverse inițiative în mediul online produsele de imunitate din portofoliul Secom®, respectiv Vitamin C 1000mg (adulți) 30cps, Immuno C with Zinc and Vitamin D3 și Vitamin D3 2000UI 30cps.
Secom® are cea mai mare rată de retenție din categoria de suplimente – 71%*, aceasta fiind o dovadă a calității produselor din portofoliul Secom® la care consumatorii revin, odată ce le încearcă.
- Sergiu Nicolaescu – Regizorul care și-a trăit viața ca pe un film. Momente importante din viața sa
- Un brand românesc sărbătorește 25 de ani de meșteșug, mobilier personalizat și design la comandă
- Andreea Marin, vacanță de lux la New York: Cum arată camera de hotel pentru care a plătit 2.200 de dolari pe noapte
*Potrivit studiului de notorietate realizat în noiembrie 2021 de către agenția AHA Moments.