Mersul pe bicicletă nu se uită niciodată, mai ales la sală

Este aproape o întrebare retorică, dar ... mai e oare cineva care să nu-și dorească un corp sănătos și tonifiat, picioare atletice, bine definite și o inimă puternică? Pentru cei care încă au dubii, le propunem câteva argumente, în articolul de mai jos. Totul cu un motiv bine definit. Pentru a vedea care sunt avantajele cycling-ului în ansamblul antrenamentului general, cum ne poate ajuta tonusul de zi cu zi, starea de bine, dar mai ales, condiția fizică.

Pentru început, e bine să știi că la World Class poți opta în orice moment, direct de pe site sau din aplicație, pentru clasa de cycling. Asta înseamnă că buna dizpoziție va fi generată în grup, alături de alți colegi de pedalat, alături de cei mai buni instructori World Class, gata să împărtășească cu tine din energia și zâmbetul lor.

Ciclismul indoor este un antrenament cardio minunat, similar joggingului și orelor de aerobic. Dacă te abonezi la clasele de cycling vei câștiga, totodată, mai multă rezistență fizică, o mai bună capacitate pulmonară și o stare maximă de bine, ce se datorează endorfinelor care se descarcă din plin în timp ce pedalezi, alături de colegii de sală.Trebuie menționat și că o clasă de cycling înseamnă și foarte multă distracție, pentru că toți cei care participă își coordonează pedalarea și rezistența cu ritmul muzicii alese de instructor, prin care se urmărește obținerea de diferite intensități pe durata exercițiilor.

Specialiștii spun că pentru a fortifica organismul, e bine să facem cel puțin 150 de minute de ciclism pe săptămână. Este posibil să vedem rezultate după câteva săptămâni, dar va trebui să ținem pasul sau mai bine zis, pedala, cu orele de bicicletă, pentru a menține rezultatele.

Ciclismul de interior este o modalitate minunată de a îmbunătăți sănătatea cardiovasculară. Este similar cu alte forme de cardio, cum ar fi alergarea sau înotul. Este ideal pentru persoanele care doresc un antrenament cardio fără a pune prea mult stres asupra articulațiilor.

Un studiu din 2017, realizat pe eleve de gimnaziu a constatat că ciclismul în interior este chiar mai bun decât mersul cu bicicleta în exterior, în ceea ce privește îmbunătățirea aptitudinilor fizice. Clasele de ciclism indoor sunt o modalitate excelentă de a arde calorii. În funcție de dificultatea și durata clasei, puteți arde între 400 și 600 de calorii la fiecare antrenament. Va trebui să participați la cursuri de trei până la șase ori pe săptămână pentru a vedea rezultate palpabile în ce privește greutatea.

Un studiu din 2018 a constatat că ciclismul indoor și antrenamentul de forță sunt suficiente pentru a crește rezistența corporală și forța, fără a trebui să schimbam obiceiurile alimentare. E bine totuși să aveți o dietă sănătoasă, care include carbohidrați și proteine.

Ce mușchi sunt folosiți în ciclismul indoor

Ciclismul de interior este un antrenament pentru întregul corp și lucrează toate grupele musculare majore. Iată și cum le folosești în timp ce mergi cu bicicleta.

Zona mediană. O folosești pentru a-ți stabiliza corpul pe tot parcursul orei, ceea ce ajută la atingerea echilibrului general, mai ales când stai în picioare.

Partea superioară a corpului. Folosești musculatura superioară a corpului pentru a te susține pe bicicletă. Spatele menține coloana puternică și stabilă pe tot parcursul clasei, ceea ce va ajuta la întărirea și tonifierea mușchilor din această zonă. Fesierii lucrează cu fiecare pedală, mai ales când vă ridicați de pe scaun sau când vă înclinați.

Cvadricepsul va fi principalul mușchi folosit când pedalați și urcați pe dealuri, ceea ce duce în timp la picioare puternice și tonifiate. Ciclismul ajută la întărirea tendoanelor și stabilizează articulațiile în timp ce zona inferioară a picioarelor, precum gamba, este lucrată la fiecare pedalare, datorită presiunii aplicate în timpul pedalatului.

Acum că știi, vino la World Class să pedalăm împreună, alege stilul preferat și #behealthy!

Preferi FARTLEK – Schwinn Cycling? Fartlek este ca o ieșire cu bicicleta neplanificată, pe un drum necunoscut, pe care apare mereu „elementul surpriză”, potrivită atât pentru începători cât și pentru avansați. Fartlek ajută la îmbunătățirea capacității aerobe, la arderea grăsimilor precum și a carbohidraților.

Clasa de HILL este ca o tură lungă pe munte, care-ți îmbunătățește rezistența coapselor și pe cea cardio-vasculară. Așa vei arde atât carbohidrați cât și grăsimi, iar tehnica de pedalat va fi doar de urcare. EI (Extensive Interval)– Schwinn Cycling are la bază alternanța perioadelor de efort intens și de recuperare activă într-un raport de 2 la 1, înseamnând o serie de alternări între zonele anaerobe și cele aerobe. HEE (High End Endurance) este făcut pentru a-ți menține nivelul de efort la cote maxime, indiferent de variațiile de tehnică și ritmuri din timpul sesiunii.

Te așteptăm la clasele de indoor cycling World Class, alături de cei mai buni instructori. Rezervă-ți un loc în cel mai apropiat club World Class, pentru a te bucura alături de oameni energici de clasele tale preferate!

Vizionare placuta


Kudika
29 Iulie 2022
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.


Setari Cookie-uri