Setari Cookie-uri

oare ce vrea

ceau!!! am si eu nevoie de unele pareri sincere, pt ca vreau sa vad cum se vede ceea ce voi relata eu si din afara, nu numai de la pers apropiate care ne cunosc p ama2. sunt studenta la cj, la fel si el.Suntem impreuna de vreo 4 luni dar dat fiind faptul ca e vacantza nu ne-am vazut in ultima perioada.In timpul petrecut pana la vacantza toate au fost super ne intelegeam perfect.A venit vacantza...ne-am mai intalnit odata si in vacantza....totul a fost perfect.Dar de vreo 3 sapt mi-a cerut o pauza motivand ca nush ce vrea si ca are nevoie de timp sa se gandeasca daca vrea sa mearga mai departe cu relatia noastra si ca ar fi bine sa o tinem asa pana in toamna cd ne intalnim si vedem ce si cum.Dar in tot acest timp am observat faptul ca totusi nu vrea sa se rupa totul intre noi....netrecand 2 zile in care sa nu vb deloc...fiind el cel care ma cauta. Ce credeti e gata totul sau e posibil sa o luam din loc in septembrie cand ne vom intalni?


Postat pe 8 August 2008 12:04
da

Postat pe 8 August 2008 12:07
da....e gata tot..sau da e posibil sa o luam de la capat in septembrie? :)

Postat pe 8 August 2008 12:17
da. e posibil in septembrie sa o luati de la cap

Postat pe 8 August 2008 12:25