Setari Cookie-uri

un cerc vicios....

am o relatie de aproape 3 ani...sunt in dubii si nu stiu ce sa mai fac...iubesc si nu mai vreau sa o mai fac..stiu ca nu este bun ptr mine dar cu toate astea mereu ii caut scuze...a facut tot ce ar fi fost de facut ptr a ma indeparta d langa el..am acceptat de mii d ori decizia d a nu mai fi impreuna...am acceptat d mii de ori d a ne impaca crezand ca s va schimba si nu va mai fi baiatul prietnilor si baiatul combinatiilor proaste...Eu am 23 de ani am terminat facultatea de limbi straine,acum sunt studenta la medicina anul 2..El are 20 de ani,abea s a reapucat de scoala,de cls a 12 a ptr ca a realizat ca are nevoie de ea...dar viseaza sa plateasca ca sa o termine,viseaza sa ajunga 'gabor' la 21 d ani dand bani,e ink un copil...m am luptat vreme de 3 ani sa l schimb,sa l fac sa inteleaga adevarata realitate...am ajuns la final...din nou...dar eu chiar simt ca nu mai pot...desi simt asta,mereu am continuat sa i caut scuze...chiar si cand m a inselat cu o alta fata...chiar si cand eu plangeam in casa si el era in discoteca cu tovarasii...ufff mi e atat d greu dar mereu revine in viata mea spunandu mi ca s va schimba ca a realizat adevarul...a realizat realitatea...mereu imi cere ajutorul si imi zice ca ma iubeste...si eu mereu il iert..si mereu o luam de la capat cu altceva...Eu am ajuns sa nu mai visez,ma inchid in casa,prietenii nu ma mai asculta s au saturat sa auda aceiasi poveste...dar eu il iubesc prea mult...si mi e greu sa nu l inteleg...a avut si are o viata grea,parintii nu i au fost niciodata alaturi,nu i au luat nicimakr o jucarie...nu le pasa de viitorul lui,nu le pasa de viata lui...eu i am fost si mama si priettena si iubita si totul...am incercat sa fiu perfecta ptr el...m am luptat ptr a lua un alt curs relatia asta...dar in zadar,el mereu a fost las si a fugit langa prieteni s au a gasit o alta...dar mereu s a intors,chiar si dupa 7 luni de zile,timp in care m a lasat in pace...dupa a realizat cat ii este d greu