Setari Cookie-uri

tot despre infidelitate...

As avea si eu nevoie de o parere de la voi, ca si femei mai experimentate ca si mine...eu am 20 de ani...am o relatie stabila si chiar ma inteleg foarte bine cu prietenul meu, avem planuri mari pentru viitor. Dar de ceva timp a aparut el, un coleg (eu sunt studenta) care ma face sa ma simt foarte ciudat in preajma lui...simt fata de el o atractie foarte puternica si nu inteleg de ce fiindca nici nu e asa dragut, sau frumos, sau cu bani, sau alte din astea...cea ce il deosebeste doar de ceilalti e faptul ca el e din republica moldova si pare un tip misterios. Sunt sigura ca NU l-as lasa pe prietenul meu pentru el, dar ma simt in mod ciudat din ce in ce mai atrasa de el si nu stiu cum sa scap de asta. Uneori ma gandesc ca poate dupa ce l-as saruta odata m-as mai linsti si nu m-as mai gandi la el...dar niciodata nu am avut ocazia asta...voi ce ziceti?e normal sa simt asa ceva? Eu ma simt cam dezorientata si as aprecia ajutorul vostru
anicutamariuta
Postat pe 23 Noiembrie 2009 20:31
"dupa ce l-as saruta odata m-as mai linsti "
Crezi? Si daca o sa-ti placa, n-o sa mai vrei inca unul si inca unul...samd?
miss_darine
Postat pe 23 Noiembrie 2009 20:35
usurel..usurel ca sparii baietu! vezi sa nu ii bagi limba pana in stomac!
one_size
Postat pe 23 Noiembrie 2009 20:36
De la: one_size, la data 2009-11-23 20:36:30usurel..usurel ca sparii baietu! vezi sa nu ii bagi limba pana in stomac!

las'ca asa scapa fata de dezorientare isi ia azimut limbuta d-lui si gata
miss_darine
Postat pe 23 Noiembrie 2009 20:41
vai!!! ce ai putut sa scrii: "nu inteleg de ce fiindca nici nu e asa dragut, sau frumos, sau cu bani, sau alte din astea" inteleg ca esti o persoana superficiala

doar ce am citit un topic asemanator, diferenta fiind ca respectiva vroia sa faca sex cu EL, nu doar sa il sarute... doar asa... sa vada ce simte

daca il saruti pe baiatul asta fara bani si nu tocmai dragut - iti place, mai vrei si te indragostesti de el?