ce mi se intampla?

Subiect nou
Alege alt forum  
Voteaza:
 
motzata Avatarul lui motzata

40 mesaje
Membru din: 6/03/2010

Buna..am o problema de ceva timp..de aproape cateva luni...inainte de a-mi veni menstruatia,cu cateva zile,imi apar niste bubite.care seamana cu pecingina,ma ustura,si ma doare in unele momente..dupa ce mi se termina ciclul,imi dispar,raman doar semne,care,aproape nici nu se mai vad..am fost la ginecolog si mi-a spus ca am vegetatii.apoi m-a trimis la dermatologie..am fost acolo,mi-a luat analize la sange,la secretie,si mi-au iesit bune..a spus ca nu am nici un fel de problema,nu mi-a dat nici un tratament..luna urmatoare,la ciclu mi-a aparut iar..m-am dus la un doctor specialist in ginecologie..tot,asa,mi-a spus ca nu am nimic,ca am un corp sanatos si un vagin curat...oare poate sa ma lamureasca cineva in legatura cu asta?
Raporteaza abuz de limbaj
Fosta membra Kudika.ro
De la: motzata, la data 2010-04-01 20:46:37Buna..am o problema de ceva timp..de aproape cateva luni...inainte de a-mi veni menstruatia,cu cateva zile,imi apar niste bubite.care seamana cu pecingina,ma ustura,si ma doare in unele momente..dupa ce mi se termina ciclul,imi dispar,raman doar semne,care,aproape nici nu se mai vad..am fost la ginecolog si mi-a spus ca am vegetatii.apoi m-a trimis la dermatologie..am fost acolo,mi-a luat analize la sange,la secretie,si mi-au iesit bune..a spus ca nu am nici un fel de problema,nu mi-a dat nici un tratament..luna urmatoare,la ciclu mi-a aparut iar..m-am dus la un doctor specialist in ginecologie..tot,asa,mi-a spus ca nu am nimic,ca am un corp sanatos si un vagin curat...oare poate sa ma lamureasca cineva in legatura cu asta?


sa nufie o iritatie de la absorbant...zic si eu!
Raporteaza abuz de limbaj
” Nu inceta niciodata sa zambesti, nici chiar atunci cand esti trist, pentru ca nu se stie cine se poate indragosti de zambetul tau.”G. J. G. Marquez
motzata Avatarul lui motzata

40 mesaje
Membru din: 6/03/2010

pai imi apar inainte de a-mi veni ciclul...deci inainte sa folosesc tampoane
Raporteaza abuz de limbaj
deea90 Avatarul lui deea90

94 mesaje
Membru din: 20/09/2009

Si eu am patit aceasi chestie. De cand am trecut pe tampoane nu mai am nimic, eu aveam iritatii de la absorbate
Raporteaza abuz de limbaj
deea90 Avatarul lui deea90

94 mesaje
Membru din: 20/09/2009

Si eu am patit aceasi chestie. De cand am trecut pe tampoane nu mai am nimic, eu aveam iritatii de la absorbate
Raporteaza abuz de limbaj
Dr_AnnaH Avatarul lui Dr_AnnaH

48 mesaje
Membru din: 23/04/2010

Este posibil sa fie herpes genital (afectiune cauzata de infectia cu virusul herpes simplex) asa cum unele persoane pot avea herpes la nivelul buzelor, unele au la nivelul organelor genitale. Banuiesc ca ar fi vorba de un herpes genital pt ca spui ca este dureros si iti apare in perioada in care ar trebui sa iti vina menstruatia ( o data contactat virusul acesta se poate reactiva in perioadele in care apararea imunitara este deficitara sau in perioadele dinaintea ciclului menstrual)
Raporteaza abuz de limbaj