Setari Cookie-uri

VREAU UN JOB.....


Imi trebuie neaparat un job. Nu imi place sa stau acasa. Vreau o ocupatie. Sunt studenta la Facultatea de Tehnologia Petrolului si Petrochimiei, profilul, Ingineria Mediulu (FR). Am nevoie de un job serios care sa-mi ocupe timpul dar intr-un mod bun si nou, sa invat lucruri noi. M-am saturat de toate acele anunturi postate pe internet la care aplici,aplici dar nu te solicita nimeni. Sau sunt tot fel;ul de reclame mincinoase in care iti spune ca o sa castigi mii de euro.... minciuni. E trist sa stai acasa si sa nu ai niciun venit, dar mai ales sa nu ai nicio ocupatie........Help ...
dea_22
Postat pe 4 Mai 2010 23:54
De la: dea_22, la data 2010-05-04 23:54:18
Imi trebuie neaparat un job. Nu imi place sa stau acasa. Vreau o ocupatie. Sunt studenta la Facultatea de Tehnologia Petrolului si Petrochimiei, profilul, Ingineria Mediulu (FR). Am nevoie de un job serios care sa-mi ocupe timpul dar intr-un mod bun si nou, sa invat lucruri noi. M-am saturat de toate acele anunturi postate pe internet la care aplici,aplici dar nu te solicita nimeni. Sau sunt tot fel;ul de reclame mincinoase in care iti spune ca o sa castigi mii de euro.... minciuni. E trist sa stai acasa si sa nu ai niciun venit, dar mai ales sa nu ai nicio ocupatie........Help ...