Setari Cookie-uri

Un sfat!

Buna!Situatia mea din pacate nu e prea placuta,am plecat de acasa(mai mult m-au dat afara decat am plecat)fiindca parintii mei ma terorizau propria mea mama imi zicea ca sunt urata,nu voi face nimic cu viata mea etc,cu toate ca sunt studenta in sistem bugetat la zi,am luat admiterea cu 10 am fost mereu un copil cuminte la ora 10 eram in casa.M-am mutat dupa ce am plecat cu iubitul meu cu care eram de 4 ani impreuna atunci cand am facut pasul si dupa jumatate de an dupa ce am facut pasul el s-a schimbat subit din omul care ma intreba mereu cand ne casatorim si facem copii intr-un barbat indiferent,nesimtit infidel(nu l-am prins cu nimeni dar mereu am banuit cate ceva).Domnul are si un prieten pe care il cunoaste de la 5 ani care nu ma place si chiar mi-a cerut sa ma despart de el ca sa poata umbla impreuna cu altele(sa se distreze),spunand ca iubitul meu sufera cand nu e cu mine si lui nu-i convine.Eu nu mai stiu cum sa-l schimb inapoi,nu depind de el financiar pentru ca lucrez dar daca as lua hotararea sa plec nu as avea unde locui si cu greu mi-as acoperi chiria si celelalte cheltuieli(sau chiar deloc).Acum sunt din ce in ce mai trista,de fiecare data cand ne certam el pleaca,nu mai iese in oras cu mine,imi ascunde lucruri,imi zice ca daca nu imi place de el asa sunt libera,zice ca el e tanar si face ce vrea el si profita de faptul ca nu am unde sa plec.Ideea e ca daca stiam ce va fi nici in ruptul capului nu mas mai fi mutat cu el dar el era bland si iubitor si chiar s-a rugat de mine sa vin sa stau la el,si-a cumparat mobila noua ca sa am eu unde sa-mi pun lucrurile etc. mi-a cumpar o mie de chestii si acum...........Va rog dati-mi un sfat pentru ca simt ca-mi iau campii.
irinuka2k4
Postat pe 19 Iunie 2010 18:12