Setari Cookie-uri

cartea mihaela bilic

am citit-o, mi se pare o mare abureala. daca o vrea cineva, o donez sau o pun pe foc!
concursKudika
Postat pe 22 Decembrie 2008 12:22
Servus, baubau !...Intamplator am citit cvrei sa "donezi"...cartea lui Bilic; daca nu ai donat-o deja sau nu ai ars-o,... mio donezi ?...sau mi-o imprumuti ?... chiar vreau sa o citesc;...mersi. Mirela.
maryaug_0809@yahoo.com
Postat pe 19 Ianuarie 2009 08:19
sal. chiar nu e atat de interesanta cartea??????????as vrea si eu s-ao citesc.....de unde sa mi-o procur?
kudika098489
Postat pe 19 Ianuarie 2009 09:28
Si eu mi-am cumparat cartea . Si m-am apucat de treaba. I-am urmat sfaturile si intr-o saptamana in care am mancat numai ce scrie ea, am slabit 4 kg. La mine da rezultate. Eu sunt de parere ca isi merita toti banii.
Xtyna852002
Postat pe 23 Ianuarie 2009 22:54
eu am citit-o si chiar foarte atenta...sunt anul VI la medicina si as vrea sa urmez specializarea asta..pe care o are ea:diabet si boli de nutritie si parerea mea este ca trebuie luata in considerare dar...nu neaparat pentru slabit..peste tot este recomandat sa consumi piept de pui cu salata...ea spune cu salata si cartofi...
peste tot e recomandat sa renunti la bauturile dulci si carbogazoase..ea spune ca poti consuma cola dar light...
nu stiu ce sa zic...am gasit si pasaje care se contrazic unele cu altele...
poate doar merita si citita ca o lectura si aplicat doar ce crede fiecare ca i se potriveste organismului sau..pentru ca nu toti sau toate suntem la fel..
danny03121984
Postat pe 25 Ianuarie 2009 14:08
Buna!
Am cartea Mihaelei Bilic si am citit-o pe toata dar nu am gasit nimic in care sa se contrazica,ca sa ne lamurim am cartea ''traiesc deci ma abtin"si mi se pare o carte foarte interesanta nu doar pt lectura ci pt a urma sfaturile ei,e foarte adevarat ca fiecare trebuie sa foloseasca din ea doar ceea ce i se potriveste organismului sau:))))plus ca si ea a avut grija sa-ti ofere mai multe variante
justforme