Setari Cookie-uri

epilepsie

caut tratament naturist pt epilepsie.../as vrea sa cunosc persoane care sufera de epilepsie...va las id:rexx97
rexx97
Postat pe 17 Februarie 2009 18:12
Sunt inginer,am varsta de 55 ani si sunt mostenitorul ,pe linie paterna, a unei metode de re-echilibrare energetica a copiilor mici ,atinsi de Epilepsie.Nu li se administreaza nimic ce ar putea sa le dauneze,nu se intrerupe tratamentul clasic,nu vreau recompese,vreau doar sa ajut copiii si parintii necajiti,asa cum au facut-o inaintasii mei din Gratia de Vlasca.
Pentru unele lamuriri ma puteti suna la tel:0722697542.
om_bun_healthy
Postat pe 26 Februarie 2009 19:03
De la: om_bun, la data 2009-02-26 19:03:23Sunt inginer,am varsta de 55 ani si sunt mostenitorul ,pe linie paterna, a unei metode de re-echilibrare energetica a copiilor mici ,atinsi de Epilepsie.Nu li se administreaza nimic ce ar putea sa le dauneze,nu se intrerupe tratamentul clasic,nu vreau recompese,vreau doar sa ajut copiii si parintii necajiti,asa cum au facut-o inaintasii mei din Gratia de Vlasca.
Pentru unele lamuriri ma puteti suna la tel:0722697542.

Felicitari ''OMULE BUN''!!!
DOAMNE AJUTA! ........INCA MAI SUNT OAMENI DE OMENIE IN TARA ASTA!
gabriela67
Postat pe 4 Mai 2009 09:03
Doresc putina expticatie OM BUN cum sa face , cu ce putere,in ce conditi si in final daca sint pers. care pot marturisi ce ai facut si daca sint bine sanatosi, ASTEPT RASPUNS si sa ma conving macar din cele scrise. CU BINE.
gligorvichi
Postat pe 22 Mai 2009 10:20