nu stiu ce sa mai fac......

Subiect nou
Alege alt forum  
Voteaza:
 
alinacrivoi Avatarul lui alinacrivoi

25 mesaje
Membru din: 7/11/2007

am renuntat la anticonceptionale si tenul meu a luat-o razna. se irita de la orice, de la aer, de la apa. am unten foarte sensibil, foarte uscat, si in plus au aparut si cosurile. ce sa fac? am auzit de apa termala...dar pe care sa o folosesc?.......pls astept un sfat
Raporteaza abuz de limbaj
Fosta membra Kudika.ro
Du-te la un dermatolog si zi-i ce s-a intamplat. Trebuie sa vezi ce tip de ten ai, si in functie de asta tratamentul. Multa bafta!
Raporteaza abuz de limbaj
Fosta membra Kudika.ro
Cat despre apa termala, eu mai folosesc din cand in cand pe cea de la Avene. E foarte buna pentru tenul sensibil, si-ti hidrateaza pielea. Insa nu stiu daca ar avea beneficii si pentru cosuri... dar merita incercat. Rau nu cred ca are ce sa-ti faca ..
Raporteaza abuz de limbaj
alinacrivoi Avatarul lui alinacrivoi

25 mesaje
Membru din: 7/11/2007

mersi de raspuns, hai ca cu hidratarea mai putem face ceva, dar cu iritatiile si cosurile ce apar imediat ce ma spal pe fata?...nu gasesc nici un remediu, cum dau cu apa pe fata ma irit...aiurea...de ce?...nu stiu. am incercat sa ma spal doar pe ochi cu apa de la chiuveta, isr pe fata sa ma sterg cu lotiune tonica calmanta...rezultat?...zero
Raporteaza abuz de limbaj
Fosta membra Kudika.ro
este o crema ce se numeste renew all produsa de 4life research...ar fi buna pentru problema ta....indicat ar fi sa iti faci teste alergologice,am mai intalnit pe cineva care avea alergie la apa !!!! era un cosmar pentru acea persoana sa se spele...
Raporteaza abuz de limbaj
www.solutiidecriza.com
alinacrivoi Avatarul lui alinacrivoi

25 mesaje
Membru din: 7/11/2007

ce teste??...sora mea este plina de cosuri si a fost la o groaza de dermatologi, trimiteri peste trimiteri si degeaba. i-a luat probe, afacut tratamente si injectii si regim si degeaba. intr-un final a luat anticonceptionale si parca ii mai trecusera, dar a facut si ea pauza si i-au aparut din nou, asa si ea este alergica la apa.....da...apa.dar te rog spune-mi de unde sa iau crema aia?....pls
Raporteaza abuz de limbaj
anna_healthy Avatarul lui anna_healthy

56 mesaje
Membru din: 14/01/2009

in legatura cu problema ta... eu iti recomand niste produse de la hemel; sunt 100% naturale, pe baza de miere de albine, propolis si alte plante. eu de cand le-am descoperit numai asta folosesc, mi se potrivesc foarte bine. dc te intereseaza anunta-ma si-ti spun cum le poti comanda.
Raporteaza abuz de limbaj
rodilantos Avatarul lui rodilantos

111 mesaje
Membru din: 19/02/2009
Oras: satu mare

De la: alinacrivoi, la data 2009-03-05 09:23:03am renuntat la anticonceptionale si tenul meu a luat-o razna. se irita de la orice, de la aer, de la apa. am unten foarte sensibil, foarte uscat, si in plus au aparut si cosurile. ce sa fac? am auzit de apa termala...dar pe care sa o folosesc?.......pls astept un sfat


Buna,pelanga cateva analize pe care te sfatuiesc sa ti le faci iti recomand o detoxifiere si o reglare a metabolismului.Degeaba vrei sa tratezi exteriorul daca problema ta vine din interior cele doua se fac paralel ,daca intr-adevar esti interesata sa-ti rezolvi problema ma poti contacta pe adresa rodilantos@yahoo.com.Sarbatori frumoase in continuare!!!
Raporteaza abuz de limbaj
Fosta membra Kudika.ro
Buna , pentru cei care au probleme cu tenul ,cosuri am un tratament garantat 100% .Cei care sunt interesati pot trimite un email la andreidavid1@yahoo.com
Raporteaza abuz de limbaj
Fosta membra Kudika.ro
alina, incearca sa faci o cura cu ceai de trei frati patati. dimineata pe stomacul gol o cana- cea mai importanta si in timpul zilei cand poti.
Raporteaza abuz de limbaj
alinacrivoi Avatarul lui alinacrivoi

25 mesaje
Membru din: 7/11/2007

mersi .....o sa incerc
Raporteaza abuz de limbaj
mireladoncut Avatarul lui mireladoncut

105 mesaje
Membru din: 7/11/2007

daca esti din Bucuresti mergi la Spitalul de dermatologie de pe Serban Voda, Dr. Longin parca se cheama. Si mergi cu trimitere de la medicul de familie la doctorita Naumescu Elena. Primeste pe oricine si e super femeie si specialist. Ai sa-mi multumesti...
asistenta_medicala Avatarul lui asistenta_medicala

52 mesaje
Membru din: 24/02/2010
Oras: bucuresti

De la: alinacrivoi, la data 2009-03-05 09:23:03am renuntat la anticonceptionale si tenul meu a luat-o razna. se irita de la orice, de la aer, de la apa. am unten foarte sensibil, foarte uscat, si in plus au aparut si cosurile. ce sa fac? am auzit de apa termala...dar pe care sa o folosesc?.......pls astept un sfat



Cosurile apar cind ovarele sufera si pt asta iti tb o eco transvaginala,si apoi te poti duce laendocrinologie,asa vei afla raspunspozitiv la afectiunea ta .
Raporteaza abuz de limbaj
little_star Avatarul lui little_star

17 mesaje
Membru din: 5/12/2007
Oras: constanta

De la: alinacrivoi, la data 2009-03-05 09:23:03am renuntat la anticonceptionale si tenul meu a luat-o razna. se irita de la orice, de la aer, de la apa. am unten foarte sensibil, foarte uscat, si in plus au aparut si cosurile. ce sa fac? am auzit de apa termala...dar pe care sa o folosesc?.......pls astept un sfat


Detoxifiere generala interioara, garantat -produse forever.contacteaza-ma
Raporteaza abuz de limbaj
healthy008294 Avatarul lui healthy008294

4 mesaje
Membru din: 5/11/2009

ce sa mai fac?SUNT TARE SPERIATA DE CAND MI-AU FOST DEPISTATI NISTE MICRONODULI INTRACAVITARI PE OVARUL STANG...
Raporteaza abuz de limbaj
tarot_healthy Avatarul lui tarot_healthy

754 mesaje
Membru din: 19/01/2009

Raporteaza abuz de limbaj
Dacă ați ajuns să citiți aceste rânduri și vă stârnesc interesul, nu este o pură întâmplare; ci este posibil ca tocmai eu să fiu persoana care vă poate ajuta cu anumite răspunsuri referitoare la viața dumneavoastră, fără să îmi dezvăluiți detalii despre viața personală, ca apoi să presupuneți că m-am inspirat. Rămâne doar să vă convingeți! Dacă sunteți interesat/ă, lăsați un E-mail pe: cassey.cassey20@yahoo.com și vă voi contacta în cel mai scurt timp posibil. http://cassey-tarot.weebly.com/ O săptămână frumoasă, vă doresc!
Arlene Avatarul lui Arlene

76 mesaje
Membru din: 7/11/2007
Oras: drobeta turnu severin

Dermatologul trebuie sa fie prima optiune. Altfel vei arunca banii pe geam pt ca tenul se obisnuieste cu orice produs cosmetic, si dupa o vreme o ia iar razna.
Raporteaza abuz de limbaj
iubire_healthy Avatarul lui iubire_healthy

3 mesaje
Membru din: 24/10/2008
Oras: campulung moldovenesc

important este ce anticonceptionale ai luat.aceste reactii pe care le-ai descris pot fi reactiile alergice sau raspunsul pe care il da organismul tau in urma dereglarilor de hormoni pe care le produc anticonceptionalele
Raporteaza abuz de limbaj
mirunad Avatarul lui mirunad

27 mesaje
Membru din: 26/11/2007

e simplu....DU-TE LA MEDIC!
Raporteaza abuz de limbaj