Setari Cookie-uri

VITILIGO

Buna ,tuturor ! Sunt profesor si ma confrunt de aproape 2 ani de niste depignmentari pe piele ; in special pe degetele de la maini ,acum in vara aceasta am obs. si in jurul ochilor . Sunt foarte speriata ! Mi s-a dat un tratament clasic de la dermatologie,dar vreau sa stiu ,nu se cunoaste vreun tratament naturist pt. a tine in frau acest inceput de Vitiligo.Acum imi fac investigatii la tiroida ,fiindca am inteles ca e un factor de risc hipo si hipertiroidismul.MUltumesc!
simonabirismatei
Postat pe 12 Iulie 2009 19:08
De la: simonabirismatei, la data 2009-07-12 19:08:14Buna ,tuturor ! Sunt profesor si ma confrunt de aproape 2 ani de niste depignmentari pe piele ; in special pe degetele de la maini ,acum in vara aceasta am obs. si in jurul ochilor . Sunt foarte speriata ! Mi s-a dat un tratament clasic de la dermatologie,dar vreau sa stiu ,nu se cunoaste vreun tratament naturist pt. a tine in frau acest inceput de Vitiligo.Acum imi fac investigatii la tiroida ,fiindca am inteles ca e un factor de risc hipo si hipertiroidismul.MUltumesc!

BUna ziua1Eu am auzit ca exista persoane care au avut rezultate in aceasta boala cu niste produse naturale.daca doriti sa discutam mai multe pe aceasta tema scrieti-mi la ernstcsilla@yahoo.com
csilli
Postat pe 17 Iulie 2009 14:53