Setari Cookie-uri

loc de munca

Salut

Am si eu o curiozitate. Ce ar trebui sa fac sa imi gasesc si eu un loc de munca?
Am facut facultatea, imi depun cv-ul in fiecare zi la diferite firme dar nu ma angajeaza nimeni pt ca nu am experienta.
Ce pot sa fac?
schu_my2003
Postat pe 21 Ianuarie 2009 18:57
incearca sa fii cat mai convingator atunci cand mergi la un interviu conteaza cel mai mult asta si ofera increderea ca te-ai descurca in orice domeniu si fara o experienta vasta in spate.
experienta se capata in timp atata timp cat esti dispus si sa inveti sa te descurci in cele mai varii domenii. iti dau exemplul meu care lucrez ca si refernt bancar si am terminat o facultate de psihologie. deci nu se au nici o legatura una cu alta. simplul fapt ca am fost foarte convingatoarea de-a lungul interviurilor sustinute
flory231984
Postat pe 21 Ianuarie 2009 19:57
pai nu prea poti sa faci nimik....toti angajatorii cauta sa angajeze oameni cu experienta pentru a nu pierde timp ...pentru ca cineva fara experienta invata mai greu si se misca mai greu....Asta e...eu am avut noroc...am preferat experienta in locul facultatii si recunosc ca ma angajez destul de usor.voi face si facultate dar peste cativa ani....deocamdata mi-e bine...

Postat pe 22 Ianuarie 2009 11:37
trebuie sa fii foarte convingatoare in momentul interviului.la un interviu conteaza foarte multe, de la tinuta pana la gesturi.fii sigura pe tine si arata-le ca tu chiar meriti postul ala.si cum mai zicea cineva aici, s-ar putea sa fi terminat o facultate si sa trebuiasca sa muncesti in cu totul alt domeniu.asta e, nu mereu facem ce ne place.si nu te da batuta de la primul interviu esuat, sansa iti va surade si tie.numai bine si mult succes
roxanathebest2006
Postat pe 22 Ianuarie 2009 11:39
in primul rand trebuie sa ai incredere deplina in tine, asa ca iti propun ca atunci cand mergi la un interviu, imbracamintea sa fie impecabila.
biris_livia
Postat pe 26 Ianuarie 2009 22:28