Setari Cookie-uri

ECO??

Tendinte ecologiste..toata lumea vorbeste despre ele insa putini tin cont de ele.am incercat pe cat posibil sa ma aliniez acestor tendinte ,dar nu pentru ca ar fi in trend ci pentru ca asa simt eu ca este mai bine pentru mine si pentru cei din jur. Am inceput prin economia de curent electric.Este adevarat ca becurile economice au fost destul de costisitoare insa si-au meritat investitia pentru ca am observat ca facturile au inceput sa se reduca.Intotdeauna am grija sa arunc deseurile plastice in locurile special amenajate,am renuntat la fumat si la produsele de fast-food,poate si pentru ca sunt studenta la controlul si expertiza produselor alimentare si stiu cat de nocive sunt substantele chimice din produsele alimentare.exista pe piata tot felul de alimente precum maioneza,unele sortimente de pâine, biscuiþi, bomboane, ciocolatã, snacksuri, chipsuri sau pop-corn care contin multe grasimi hidrogenate.mezelurile spre exemplu nu sunt altceva decat carne tratata chimic ,cu un adaos foarte mare de sare,daunatoare organismului uman.iar in ceea ce priveste aranjarea camerei mele am incercat pe tot posibilul sa o fac cat mai calda si primitoare.voi incerca sa va creez o imagine de ansamblu.ce e drept ,poate o sa fiti surprinsi de culorile alese(roz,verde si portocaliu) ,dar sunt culori vii,vesele care imi caracterizeaza personalitatea si care imi dau o stare de bine.am accesorizat-o cu lumanari colorate,puse in suporturi de ceramica cu mici broscute de lemn ,sunt nelipsite aranjamentele din flori de paie,stuf,papura frumos aranjate in vase mari din ceramica sau sticla.pentru pereti am ales lemnul,respectiv o cruce din lemn de nuc si o sculptura sau opera de arta...nici nu stiu in ce categorie sa o includ care este realizata tot in lemn.ce imi place cel mai mult sunt fluturasii de pe perdea care parca dau viata intregii incaperi.si cireasa de pe tort ca sa spun asa ar fi patutul meu din blanitza ecologica de care sunt foarte mandra..e verde..si pe