Setari Cookie-uri

operatie de hernie de disc cervicala c5-c6

Buna tuturor. Ma numesc Valentina Lazar. As dori sa va impartasesc si voua din experienta mea pre si post operatorie. Acum doua luni si ceva am inceput sa simt dureri in zona cefei, cu radiere spre bratul stang. Am crezut ca e o simpla febra musculara, sau ceva, dar durerea devenea din ce in ce mai intensa, si mi-am dat seama ca e ceva mult mai grav. Am mers la un neurolog in Focsani care m-a trimis sa fac un RMN, iar rezultatele acestuia erau clare: Hernie de disc cervicala c5-c6. Am intrebat care sunt metodele de vindecare la mai multi neurologi din oras, si oriunde mergeam, primeam cam acelasi raspuns: tratament, iar daca acesta nu imi amelioreaza durerea, va trebui sa se intervina chirurgical, doar ca mi se spunea sa evit operatia pe cat posibil, deoarece nu mai sunt medici competenti la noi in tara. Asa ca am stat si am cheltuit sume mari de bani pe tratament timp de o luna si ceva, iar in loc de vindecare, simteam ca e din ce in ce mai rau, imi scadeau simturile, miscarea gatului si a mainii stangi imi provocau dureri insuportabile, iar simtul tactil in mana stanga era aproape inexistent. Asa ca am hotarat sa ma informez, in legatura cu metodele chirurgicale. Am deschis frumos google, si am inceput sa caut. Dupa multe cautari am ajuns la concluzia ca metoda de chirurgie prin folosirea unei proteze "cage" este mult mai benefica, datorita timpului scurt de recuperare, si al faptului ca aceasta nu se degradeaza in timp, spre deosebire de metoda clasica, prin prelevarea unui fragment de os din zona soldului.