Setari Cookie-uri

Acnee

Buna sunt Andra am 21 de ani sunt studenta la inginerie aerospatiala si din iunie 2011 pana in noiembrie 2012 am avut o eruptie cutanata ( acnee), in numai 6 luni am reusit sa stompez aparitia cosurilor dar si sa tratez in proportie de 70-80% semnele .
Multi din cei care nu ma stiu din perioada verii nici nu au idee ca am avut o acnee medie ce s-ar fi agravat daca nu as fi actionat rapid .
Semnele le acopar folosind un fond de ten pudra mineral facut de mine , eu am o privire foarte agera si ma analizez mereu in oglinda si imi vad orice semn , dar alte persoane nu le observa decat daca se uita foarte atent .
Da am fost la dermatolog si m-ai mult m-a bagat in depresie si da am dat bani pe produse scumpe si am tinut dieta SI NU m-am vindecat , aceste lucruri intamplandu-se in cele 3 luni de vara .
Am incepus sa studiez chimia , da am luat carti de chimie din liceu , precum si de pe net , deoarece am observat ceva ciudat unele fructe precum merele imi faceau mult mai mult bine daca le mancam decat sa le aplic pe fata , iar rosiile erau mai bune ca masca faciala decat sa le mananc .
In urma documentarii mele din timpul verii ( mai ales ca am vrut sa dau la scoala de asistente din dorinta de a ma trata singura ) am descoperit rolul uimitor al ph-ului din mancare .
In fubctie de ph-ul alimentelor mi-am facut propria dieta si propriul sistem de curatare si ingrijire a pielii .
Efecte adverse 0%
Efecte pozitive 100% si continu sa fie din ce in ce mai bine

Ce iti trebuie : rabdare sa poti tine dieta cel putin 6 luni , la mine a functionat , dar din vara vreau sa o tin iar doar de precautie si sa imi purific iar organismul.
Pentru cei interesati de aceasta dieta si stil de viata pentru ca mai exact e un stil de viata nu o dieta stricta , ma pot contacta pe adresa de mail :
teaspoonhealth@gmail.com

Detalii despre dieta in functie de ph , gasiti pe blogul meu :
http://simplypositive.info/
din meniu : Acneea -->Cum tratam acneea