Setari Cookie-uri

Lipsa comunicarii

In legatura cu dr.Galitianu Anca...va pot spune ca exista o problema in ceea ce priveste comunicarea intre pacient si ea,..am avut probleme in timpul cat am fost gravida, datorita faptului ca nici macar nu m-a instruit ce ar trebui sa fac in timpul sarcinii,adica, sa nu depun efort, sa stau mai mult la pat pt.repaus, etc,..ajungand sa fac perfuzii pt.ridicarea sarcinii!!!,...ca sa nu mai spun ca am dat o gramada de bani pt.analize repetate ajungand la costul de unei a "doua nasteri"!!!..am stat intr-un stress continuu cu "ea"..nestiind nici exact cand trebuie sa nasc.Fetelor nu va recomand asa ceva!...mergeti la un barbat daca tineti la sanatatea voastra!(Bordas Radu spre ex.)
kudika_22832
Postat pe 5 Decembrie 2012 11:19
Aha... Deci numai barbatii sunt medici buni ?
Rotty_
Postat pe 5 Decembrie 2012 11:34
De la: kudika_22832, la data 2012-12-05 11:19:24In legatura cu dr.Galitianu Anca...va pot spune ca exista o problema in ceea ce priveste comunicarea intre pacient si ea,..am avut probleme in timpul cat am fost gravida, datorita faptului ca nici macar nu m-a instruit ce ar trebui sa fac in timpul sarcinii,adica, sa nu depun efort, sa stau mai mult la pat pt.repaus, etc,..ajungand sa fac perfuzii pt.ridicarea sarcinii!!!,...ca sa nu mai spun ca am dat o gramada de bani pt.analize repetate ajungand la costul de unei a "doua nasteri"!!!..am stat intr-un stress continuu cu "ea"..nestiind nici exact cand trebuie sa nasc.Fetelor nu va recomand asa ceva!...mergeti la un barbat daca tineti la sanatatea voastra!(Bordas Radu spre ex.)



Asta este discriminare si nu este deontologic!!!
Nu putem face o asemenea catalogare,cu toate ac ,personal,am trecut printr-o astfel de experienta la sarcinile mele,la care am fost asistata ,atat de medic obstretician femeie,cat si de medic obstretician barbat,,,caz in care ,barbatul s-a dovedit mult mai bine pregatit si preocupat de ingrijirea mea ca viitoare mamica!!!
kudika_15804